Gå til innhold

Er han intressert?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på snart 16 år som er utrolig intressert i en gutt. Han er et år eldre enn meg, og er ikke 'typen' jeg pleier å falle for.

Jeg snakket en del sammen med han en kveld på en overnattingstur. Men da var jeg sammen med min første kjæreste, og så han ikke på dèn måten.

Det er 1,5 år siden. Det ble slutt med eksen min i mai, etter 9 måneder.

Hver gang jeg ser denne gutten jeg liker, smiler han og ser meg i øynene. Han smiler alltid og er så søt.

Problemet er at vi ikke går på samme skole, han går på vgs, men den ligger rett ved siden av min. Ingen av oss har msn, nettby..

Er han intresert?

Hvordan bli kjent med han ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er en jente på snart 16 år som er utrolig intressert i en gutt. Han er et år eldre enn meg, og er ikke 'typen' jeg pleier å falle for.

Jeg snakket en del sammen med han en kveld på en overnattingstur. Men da var jeg sammen med min første kjæreste, og så han ikke på dèn måten.

Det er 1,5 år siden. Det ble slutt med eksen min i mai, etter 9 måneder.

Hver gang jeg ser denne gutten jeg liker, smiler han og ser meg i øynene. Han smiler alltid og er så søt.

Problemet er at vi ikke går på samme skole, han går på vgs, men den ligger rett ved siden av min. Ingen av oss har msn, nettby..

Er han intresert?

Hvordan bli kjent med han ?

Vell, selv har jeg fylt 16 og blir 17 om et halvt år. Du burde først og fremst være forsiktig, gutter vil ikke ha jenter som viser for mye interesse. Før jeg egentlig kan si mine tanker om hva jeg tror, må jeg nesten vite om det er han som smiler osv først eller om du gjør det! :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...