Gjest søt Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei, jeg spurte en gutt hvorfor han ikke svarte på meldingen min. Dette svarte han: Sorry jeg er veldig dårlig på å svare på meldinger, og jeg følte det var et dårlig tidspunkt å svare siden du nettopp hadde sett meg henge opp klesvasken min. (også unnskyldte han seg for at han vaska klær da, og begynte å fortelle at han egentlig gjorde det på søndager osv... ) (altså jeg var hos han tidligere på kvelden på onsdag, og da måtte han henge opp klesvasken sin) Jeg skjønte ikke helt dette svaret? Hva mener han? For meg virker det som det er en unskyldning og at han egentlig ikke er interessert....
Prescence Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Dette skjønner ikke jeg heller. Gir han noen tegn på å være interessert ellers? Tar han initiativ til kontakt?
Gjest søt Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Ja, han viser liksom litt interesse. Men jeg er så utrolig dårlig til å tolke det liksom. Har hørt fra noen venner at han er ganske sjenert når det gjelder jenter - for det om han er kjempe HOT! Alltid når jeg kommer inn i rommet så kikker han på meg. Og om vi sitter i samtale med andre folk så tar jeg meg selv i å se på han, og da ser han på meg. Var ute på byen i helga og da var vi to sammen utenfor i over time (uten at det skjedde noe), men det var veldig koselig. Jeg er veldig god venn med kameraten hans som han bor med, så jeg er hos de av og til. Før det skjedde noe mellom oss så virka han ikke så interessert i å være i rommet og gjorde heller sitt. Men nå de siste gangene når jeg har vært på besøk så er han der hele tiden, og skal stadig vise meg ting på dataen eller på rommet sitt liksom. (Kan også vær at vi har blitt bedre kjent i det siste). Men som sagt jeg er utrolig dårlig på å tolke gutter har jeg merka. Slår alltid feil. Derfor jeg spør her....
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Syns det virker som ein unnskyldning og forklaring på hvorfor han ikkje svarte på melding, men at han klarte bli litt for opphengt i å forklare det.
Gjest søt Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Syns det virker som ein unnskyldning og forklaring på hvorfor han ikkje svarte på melding, men at han klarte bli litt for opphengt i å forklare det. Hva mener du?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Hva mener du? Altså, han unnskyldte seg og begynte forklare hvorfor han ikkje hadde svart. Men så virker det som han blei litt for opphengt i å forklare det mtp detaljene om at han pleide gjøre det på søndager osv, skjønner?
Gjest søt Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Ja, jeg skjønner. Men jeg vet ikke hva det betyr liksom. Om han egentlig ikke ville svare på meldingen min og derfor ikke gjorde det, eller om han ville svare men tørte ikke...
Gjest tronder Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Typisk sjenert gutt/mann-e svar dette. Har selv gjort dette opptil flere ganger. Han er interissert i deg på ett eller annet vis, og for å ikke bli stående å se ut i luften eller på deg så over arbeider hjernen og anstrenger seg for å svare på en enkel ting, som da blir veldig detaljert og helt bort i natten dårlig forklart. Og nå ser jeg at dette også ble et helt bort i natten svar, men håper du forstår
Gjest søt Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Sorry, du må forklare dette på en annen måte til en blondine Typisk sjenert gutt/mann-e svar dette. Har selv gjort dette opptil flere ganger. Han er interissert i deg på ett eller annet vis, og for å ikke bli stående å se ut i luften eller på deg så over arbeider hjernen og anstrenger seg for å svare på en enkel ting, som da blir veldig detaljert og helt bort i natten dårlig forklart. Og nå ser jeg at dette også ble et helt bort i natten svar, men håper du forstår
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Men skjønner du ikke at vi sier at han kanskje er interessert, men at han har vanskelig for å vite hva han skal skrive. Så klarer han ikke å tenke klart og skriver noe usammenhengende uten mening. Så ikke tenk mer på det. Han er tydeligvis ikke god på meldinger, så bare vent til du ser han neste gang og snakk til han da.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Det er visst langt flere jenter som går rundt og er betatt av gutter, enn det jeg får inntrykk av. Hvorfor tar dere ikke bare initiativet? Tar du en "gjennomsnittlig" ung person av hvert kjønn, er jeg rimelig sikker på at hvis sjansen for at jenta svarer ja på guttens initiativ er 25 %, er sjansen for at gutten svarer ja på jentas sikkert opp mot 90 %. Da jeg var yngre ble jeg konfrontert av flere venninner som fortalte at de hadde vært småforelsket i meg, men ikke turte å gjøre noe med det. Utrolig frustrerende. Jeg hadde vært villig til å forsøke å innlede et forhold til samtlige. At gutter er mer tilbakeholdene skjønner jeg derimot godt, da jenter kan tillate seg å være veldig mye mer kresne enn oss gutta. Dessverre.
Gjest søt Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Syns det er litt morsomt at du legger det fram på denne måten. Du sier at det er langt flere jenter som går rundt og er betatt av gutter enn det du har fått inntrykk av. Det er så utrolig lett å se på jenter at de er betatt av noen, enn hos gutter. De er så utrolig vanskelige å lese, og man vet ikke helt hva de mener. Men det tenker vell dere gutter om oss jenter også? Jeg tror det er like mange jenter betatt av gutter som omvendt. Hvorfor skal det være så vanskelig? Det er visst langt flere jenter som går rundt og er betatt av gutter, enn det jeg får inntrykk av. Hvorfor tar dere ikke bare initiativet? Tar du en "gjennomsnittlig" ung person av hvert kjønn, er jeg rimelig sikker på at hvis sjansen for at jenta svarer ja på guttens initiativ er 25 %, er sjansen for at gutten svarer ja på jentas sikkert opp mot 90 %. Da jeg var yngre ble jeg konfrontert av flere venninner som fortalte at de hadde vært småforelsket i meg, men ikke turte å gjøre noe med det. Utrolig frustrerende. Jeg hadde vært villig til å forsøke å innlede et forhold til samtlige. At gutter er mer tilbakeholdene skjønner jeg derimot godt, da jenter kan tillate seg å være veldig mye mer kresne enn oss gutta. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå