Gjest Gjest_skamfull_* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Som tittelen sier så er jeg vanvittig sjalu og usikker.. For to helger siden skulle samboeren min ut med kompisene på byen, og jeg har aldri vært så urolig i hele mitt liv. klarte nesten ikke å spise, sov ikke og var helt hysterisk hele kvelden. Min forrige kjæreste var utro ved flere anledninger når han var ute på byen alene, og det sitter som støpt i meg.. Jeg synes det er synd at det skal gå utover samboeren som jeg har nå, for med et rasjonelt sinn så klarer jeg å skjønne at han ike ville gjort noe sånt.. men alikavel klarer jeg ikke å la være å bli hysterisk! hva skal jeg gjøre for å stole mer på ham og bli roligere?
Gjest anonum Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Tenk sånn: Om han er utro. Vær takknemlig. Da vet du at du slipper å kaste bort mer tid og energi av livet ditt på en som ikke fortjener deg. Hvis han er utro mot deg, har du ikke tapt verdens beste kjæreste, men en drittsekk. Så bare ha det i bakhodet om noe skulle skje. Alle er 100 ganger bedre enn de som er utro bak kjæresten rygg. Drittsekkene kan få leke sammen
Gjest nobilian Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 *** Fortell ham ihvertfall for all del hvordan du har det. Ta det i form av en rolig samtale, fortell at hva det kommer av at du føler det sånn, og at du skal jobbe med det. Kanskje faller det seg mer naturlig for ham å gi deg mer bekreftelse i en periode når han vet hvordan du tenker. Kanskje sender han melding eller ringer en gang i løpet av kvelden sånn at du skal få roet deg litt. Det er ikke slikt han kan tvinges til å gjøre, men han vil nok sikkert like gjerne som du at du skal bli kvitt sjalusien, og det er ikke sikkert det koster ham stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå