Gå til innhold

Gullkorn fra kjærester

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Har dere noen morsomme/bisarre/sårende-uten-å-mene-det kommentarer og utsagn x`er/nåværende kjæreste har kommet med?

Jeg husker godt da min første, "ekte" kjæreste kom hjem fra sommerferien sin. Vi ble sammen på vårparten, og da hadde jeg allerede lagt planene for sommeren, så det ble ikke noe tur sammen, men jeg gledde meg stooort til å se ham igjen etter 14 dager adskillelse. Og det første han sa var noe sånt: Du skulle sett den flotte og hyggelige jenta jeg ble kjendt med der jeg campa. Hun var bare SÅ trivelig og alltid blid og glad. Hadde det ikke vært for at jeg var sammen med deg hadde jeg jammen prøvd meg på henne!

Mitt 17 årige hjerte ble jo omtrent knust, og jeg ble sur og snurt, :kjefte: og fortalte dette til ei veninne av meg, som igjen tok opp dette med ham på en fest senere, for å si at dette satte ikke dama di så veldig pris på å høre. Hans kommentar? Herligheten, han kom jo hjem til meg, så det var jo jeg saom hadde stukket av med seieren.

Ler godt av det nå, da :ler: (og har bytta han ut for leeenge siden) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en som passer fint inn i kategorien:

"Jeg har aldri vært sammen med en tynn dame."

Jeg måtte dessverre gi ham rett, for selv om jeg ikke er feit så stiller jeg heller ikke i klassen "tynn", men det var vel ikke det mest smigrende utsagn jeg har fått noen gang :ler: . Han kom etterhvert i kategorien "eks", men ikke på grunn av det utsagnet.

Skrevet

Dette skjedde i dag faktisk. Samboeren var furten på en person pga. en uenighet og vedkommende brukte tilfeldigvis briller. Så over middagen luftet han sin frustrasjon og endte det med "Jeg hater folk med briller".

Så jeg blir sittende lenge å kikke på han til han endelig titter opp fra maten og ser på meg der jeg sitter med brillene mine på og han skjønte hva han hadde sagt.

Måtte le litt da. :)

Gjest Gjest_enja_*
Skrevet

-Var sammen med en kjempehyggelig fyr noen år. Han sa igrunnen alltid de riktige tingene i alle sammenhenger, men en gang ble det helt feil.

Jeg hadde en omgang med vond skulder og han puslet om meg som han pleide. Og stemningen var helt fin inntil det kom isdans for kvinner på tv. Da sier han: "Se på den dama du, hun har ikke mye vonde skuldrer, nei". I fullt alvor.

Takk for den, du!

:kjefte:

(At det ble slutt seinere, har ingenting med hans veltalenhet å gjøre.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...