Gå til innhold

Poirée - verdens mest likte franskmann (i Norge)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja jeg tror faktisk Poirée må være verdens mest likte franskmann. Ihvertfall utenfor Frankrike. Og helt sikkert i Norge. Jeg tror aldri før det har skjedd at en franskmann har blitt så godt likt her på berget.

Nå er det vel også slik at Liv Grete har mange av de samme egenskapene, så sånn sett må de være det ideelle par.

At han oppfordrer Liv Grete til å dra til OL sier en god del om denne mannens ønske om at kona skal trives best mulig og tone ned sitt eget fokus i mediene. Alt dreier seg ikke om han, selv om han nå burde ha rett til all oppmerksomheten i disse dager.

Jeg gleder meg til å høre Liv Grete øse av den kunnskap under OL som ikke jeg har. Samtidig ønsker jeg Raphael god bedring og håper han raskt kommer seg på bena og kan være med å løfte kvinnelandslaget i skiskyting til neste OL.

Endret av Far til 2
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg forsto ikke helt. Han er grei og snill?

Skrevet

Påstanden vitner om nordmenns generelle kunnskapsnivå. Poiret er nemlig ikke fransk.

Skrevet
Jeg forsto ikke helt. Han er grei og snill?

Beklager. Jeg skulle lagt inn link men glemte det.

Har nå lagt den inn.

Påstanden vitner om nordmenns generelle kunnskapsnivå. Poiret er nemlig ikke fransk.

Er han ikke fransk ???

Skrevet

Kanskje noen her blander ham sammen med den belgiske detektiven Poirot?

Skrevet (endret)

Bon nuit, "Père de deux"

Enig med deg at han virker som en snill og sympatisk person. Er vel derfor Tv er opptatt av han og hans situasjon. Vi ønsker han og hans søte kone og barn alt godt. Men han er vel kanskje den eneste franskmannen "hele Norge" kjenner.

Ellers anbefaler jeg deg å dra til Frankrike. Flott land med like mange sympatiske folk som i Norge.

Endret av Faithy
Skrevet

Wikipedia: "Raphaël Poirée (født 9. august 1974 i Rives, Frankrike) er en tidligere fransk skiskytter...."

Visst er han fransk!

Og eneste franskmannen jeg noen gang har hatt litt sans for ja. Hvorfor liker "ingen" franske folk?

Amerikanere, europeere, australere.. Alle er enige.

Kanskje Poiree er fet fordi han har bodd i Norge så lenge? :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...