Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Jeg er 19 år og i fjor vår møtte jeg en hyggelig, kjekk kar som jeg kanskje hoppet litt for tidlig til sengs med, men hadde det fint som bare fuck friends alikevel. Var forelsket i han og håpet på noe mer, men han hadde sagt at det kunne det ikke. Burde kanskje ha kuttet kontakten med han ganke fort, men det ble til at vi møttes jevnlig fram til november. Da flyttet han plutselig utenlands for å oppdage verden. Savnet han mye og gjør det ennå. Men på samme tid ble jeg kjent med en kompis av han. Han virket interessert men jeg var veldig skeptisk fordi det kunne hende han var like "useriøs" angående et forhold, som kompisen hans var. Men etter hvert møttes vi og det var noe med ham som sa meg at han mente alvor. Vi hadde det fint i juletider og januar. Men så plutseli sa han at han skulle flytte for å få seg ny jobb fordi jobbavtalen han har nå går straks ut. Jeg ble veldig lei meg den kvelden han sa at han ikke hadde tilatt seg selv å bli glad i meg fordi han hadde visst han snart skal flytte, men han hadde ventet med å si det for å spare meg. Har hatt litt kontakt siden da og har felles venner så vi har møttes noen ganger også. Men det er så trist å se han og ikke kunne være nært alikevel. Sist gang var han sammen med ei jente han traff på byen, og han hadde jo sagt til meg at han ikke kunne være glad i noen her for han kunne ikke ha noe som holdt han igjen når han skulle flytte. Nå er alt så trist, to mulige forhold gikk til helvete fordi mannfolk er litt korka og jeg litt blind. Er så trist uten de to Ensomt å legge seg alene hver kveld Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gir snart opp å finne en ny mann. Har aldri vært i et seriøst forhold. Vil ikke gi hjerte mitt til noen som plutselig kan si at de skal flytte. Hilsen ei med knust hjerte som neppe vil bli helt igjen på en god stund!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Noe sier meg at du er litt naiv. Jeg tror begge disse karene har vært ute etter tidsfordriv. Og du har håpet at de skulle endre seg og latt ting gå uten å stille krav? Tror det vil lønne seg for deg å være mer tilbakeholden neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Du går for fort fram, derfor blir det slik. Du må utforske litt grundigere, ta deg tid og ikke forelsk deg pladask så fort En annen ting kan være at du kunne ha flyttet sammen med ham? Kjæresten min skal flytte sammen med meg og det er ikke noe problem fordi det finnes jobb til ham der vi skal bo mens jeg studerer videre. Tredjeting kan være at du kan prøve å leve som singel en stund og prøve å se det positive i det, enn å gå til sengs med den første gutten du ser Å finne den rette er ikke lett, men jeg skal love deg at det komme en gang. Jeg sliter med avstands forhold, og det har jeg gjort med de siste. Skal si det er kipt ja, og da blir det jo som du beskriver. Alene i senga
Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Noe sier meg at du er litt naiv. Jeg tror begge disse karene har vært ute etter tidsfordriv. Og du har håpet at de skulle endre seg og latt ting gå uten å stille krav? Tror det vil lønne seg for deg å være mer tilbakeholden neste gang. Ja, var nok litt naiv. Vertfall med han første. Men med han siste var jeg veldig obs i fall han skulle være en som trengte tidsfordriv. Det var han som kontaktet meg og siden han brukte så mye tid på å bli kjent med meg, så tenkte at hvis han bare vil ha seg med noen, så kunne han jo bare dratt på byen en kveld i stede for å vente på meg. Derfor tenkte jeg at kanskje var det noe annerledes med han..
Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Du går for fort fram, derfor blir det slik. Du må utforske litt grundigere, ta deg tid og ikke forelsk deg pladask så fort En annen ting kan være at du kunne ha flyttet sammen med ham? Kjæresten min skal flytte sammen med meg og det er ikke noe problem fordi det finnes jobb til ham der vi skal bo mens jeg studerer videre. Tredjeting kan være at du kan prøve å leve som singel en stund og prøve å se det positive i det, enn å gå til sengs med den første gutten du ser Å finne den rette er ikke lett, men jeg skal love deg at det komme en gang. Jeg sliter med avstands forhold, og det har jeg gjort med de siste. Skal si det er kipt ja, og da blir det jo som du beskriver. Alene i senga Må kanskje prøve å være enda mer tilbakeholden. Har nevnt til han at jeg kan flytte sammen med han dit han drar, men han har sagt at jeg bare skal være her jeg er. Så det er nok ingen framtid uansett, han likte meg vel ikke alikevel. Får kanskje prøve å leve livet som singel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå