Gjest Nope Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 (endret) er jeg bitter bare fordi jeg har navngitt en offentlig person som jeg ikke liker,hvofor det? og nå kommer vel "gjester" med den rette diganosen på meg for gjestene har jo alltid rett Endret 7. februar 2010 av Nope
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Det er flere offentlige personer jeg ikke har sansen for, men det engasjerer meg ikke så mye om at jeg lager flere tråder på kg om det. Og blir sur fordi kritikken min blir slettet. De fleste av oss bryr oss faktisk ikke så mye om offentlige personer, at vi bruker tid på å opprette hattråder om de. Men det betyr vel ikke noe hva jeg skriver, for jeg er jo bare en gjest...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 er jeg bitter bare fordi jeg har navngitt en offentlig person som jeg ikke liker? Du behøver jo ikke å overlate til andre å definere hva du er?
Gjest Nope Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Det er flere offentlige personer jeg ikke har sansen for, men det engasjerer meg ikke så mye om at jeg lager flere tråder på kg om det. Og blir sur fordi kritikken min blir slettet. De fleste av oss bryr oss faktisk ikke så mye om offentlige personer, at vi bruker tid på å opprette hattråder om de. Men det betyr vel ikke noe hva jeg skriver, for jeg er jo bare en gjest... jeppp du er bare en gjest
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 jeppp du er bare en gjest Registrert bruker er jo helt tydeligvis ikke ensbetydende med god debattskikk.
Gjest Gjest_Tirill_* Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 er jeg bitter bare fordi jeg har navngitt en offentlig person som jeg ikke liker,hvofor det? og nå kommer vel "gjester" med den rette diganosen på meg for gjestene har jo alltid rett Jeg vet ikke om du er bitter, er du det? Og jeg skjønner ikke helt dette agget mot gjester... Er gjester så mye verre enn registrerte brukere? Jeg synes nå jeg se registrerte brukere oppføre akkurat som gjester: Noen høflige, noen frekke, noen stiller diagnoser og noen har et mer balansert syn på verden. Og i fare for å bli anklaget for å stille diagnose (men dette er ikke en diagnose): Er du kanskje heller hårsår? Å kalle folk bitter er vel egentlig ikke heller å stille diagnose, er det vel? Det er vel heller det at man oppfatter enkelte personer som bitre/hårsåre/sinte osv akkurat som man oppfatter personer som glade/sprudlende/inkluderende osv. Det har jo ikke noe å gjøre med hvem vi virkelig er som personer, men med hvordan vi oppfattes av andre i en gitt situasjon. Eller?
Brunhilde Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg skal ikke påstå at du er bitter, men jeg må innrømme at jeg ikke forstår ditt behov for å opplyse alle om at du misliker denne offenlige personen. Med mindre du er en tidligere venninne som ikke fikk følge med inn i rampelyset, da?
Gjest Gjest_Loop_* Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 er jeg bitter bare fordi jeg har navngitt en offentlig person som jeg ikke liker,hvofor det? og nå kommer vel "gjester" med den rette diganosen på meg for gjestene har jo alltid rett Men jøsses da.. Vet ikke om du er bitter, men NOE må det da være som plager deg!? Greit nok å mislike en offentlig person, men når det ødelegger dagen din om denne personen er med i et magasin du kjøper tyder på at du sliter med et eller annet. Nøyaktig hva du sliter med må du antakelig finne ut av selv. Uansett kan det ikke være godt å gå rundt med sånne følelser. Hvor gammel er du? Hva min status som gjest eller registrert bruker har med saken å gjøre vet jeg ikke helt. Om jeg er logget inn eller ei forandrer ikke på budskapet i det jeg skriver. PS: Hvis du ikke vil at folk skal stille diagnoser på deg så foreslår jeg at du slutter å slenge rundt deg med edder og galle, enten det er rettet mot kjendiser eller brukere av et nettforum. Edder og galle har en tendens til å framkalle negative tanker hos den som leser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå