Elisabeth M Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Om alle skriver ned en ting å gjøre i hjemmet kan vi lage en morsom tråd. Litt orginalt da. Vi skriver et spørsmål feks. Hvor mye liker du å tørke støv, eller støvsuge, vaske doen osv. Så skriver vi en karakter som viser hvor mye vi liker å gjøre det fra en skala fra 1-10. også et nytt spørsmål under. Kom igjen da!
Elisabeth M Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2010 HVor mye liker du å brette sammen klær?
babord Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Regner med at 10 er det gøyeste av husarbeid, ikke det gøyeste i verden I så fall er dusjen ca. 4. Hatet det før, men etter jeg begynte å kjøpe noen engangspads fra mr. Muscle eller noe sånt har jeg begynt å like det litt bedre! Hvor godt liker du å bake brød?
Superlilje Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 7 Synes det er ganske koselig egentlig, bortdett fra at det er litt slitsomt uten kjøkkenmaskin Hvor godt liker du å vaske gulvet?
Gjest SmallTalk Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 (endret) 5. Går fint med store flater og jif engangsvåtmopp. Hvor godt liker du å pusse vinduer? Endret 8. februar 2010 av SmallTalk
ninuska_ Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 5 - god mulighet til å koble av for min del Hvor godt liker du å rydde/omorganisere i kjøleskapet?
Gjest SmallTalk Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 5 - god mulighet til å koble av for min del Hvor godt liker du å rydde/omorganisere i kjøleskapet? 1. Det er heldigvis samboeren sin jobb.
LineGourmet Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 5 - god mulighet til å koble av for min del Hvor godt liker du å rydde/omorganisere i kjøleskapet? 2 - eneste organiseringen jeg gjør er å kaste utgått mat :gjeiper: Men hvor godt liker du å tørke støv av stuebord/spisebord/andre bord og legge på nye duker/pynteting?
LaFemme Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 2 - eneste organiseringen jeg gjør er å kaste utgått mat :gjeiper: Men hvor godt liker du å tørke støv av stuebord/spisebord/andre bord og legge på nye duker/pynteting? 7. Liker å se hvor rent og pent det blir uten støv og med nye ting. Hvor mye liker du å vaske doen?
Yummy_Mummy Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 3 Men er bevæpnet med gummihansker. Hvor godt liker du å "parre" sokker?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Hvis du med "parre" mener å sortere vasken og finne ut hvilke sokker som hører sammen: 1. Det er kjempekjedelig! Heldigvis vasker jeg og samboeren min klærne våre hver for oss, og mine egne sokker har jeg alltid styr på. Hvor mye liker du å stelle med stueplanter?
The Kitten Skrevet 17. juni 2010 #13 Skrevet 17. juni 2010 8 Det synes jeg er kjempekoselig. Hvor mye liker du å tømme oppvaskemaskinen?
lerken Skrevet 17. juni 2010 #14 Skrevet 17. juni 2010 5. er gøy å fylle opp skapene igjen, sortere og plassere hvor godt liker du å støvsuge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå