zapp Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har et soverom i fargen mørk aubergine med hvitt tilbehør (skyvedørsgarderobe, kommode osv.). Det er to vinduer ved siden av hverandre og jeg har lyst til å ha hvite liftgardiner og i tillegg ha lette, hvite gardiner som går til gulvet. Har ikke sett dette noe sted og lurer på om det kan bli fint hva tror dere?
zapp Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2010 Er det ingen andre som har sett dette?
Gjest gjesteluren Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Er det ingen andre som har sett dette? Jeg synes dette høres veldig fint ut. Jeg synes at kun liftgardiner blir for klinisk på et soverom, og kun lyse, lette gardiner blir for lyst. En kombinasjon er altså midt i blinken; mørkt om natten, men samtidig koselig med gardiner om dagen. Men kjøp gjerne bare liftgardinene først, og se om du synes det blir bra nok med bare dem, så slipper du å kjøpe gardiner du evt ikke får brukt.
Aryia Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg synes det høres fint ut å ha begge deler. Vi har bare liftgardin på vårt soverom, og det er ikke såå pent akkurat.
zapp Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Tror rett og slett jeg skal prøve begge deler da
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har valgt doble skinner med to lag gardiner på de fleste vinduene våre. På soverommet og TV-stuen oppe har jeg et lag med lyse, helt lystette gardiner innerst og hvite lin-gardiner ytterst. Er kjempefornøyd og de lystette gardinene er noe av det beste jeg har kjøpt noensinne. De lager omtrent mørkt rom midt på lyse dagen ... selvom de er nesten hvite.
zapp Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har valgt doble skinner med to lag gardiner på de fleste vinduene våre. På soverommet og TV-stuen oppe har jeg et lag med lyse, helt lystette gardiner innerst og hvite lin-gardiner ytterst. Er kjempefornøyd og de lystette gardinene er noe av det beste jeg har kjøpt noensinne. De lager omtrent mørkt rom midt på lyse dagen ... selvom de er nesten hvite. Er det noe sted på nettet det er mulig å se bilde?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 http://www.curtains.interiordezine.com/art...op_curtain.html
loffen Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har et soverom i fargen mørk aubergine med hvitt tilbehør (skyvedørsgarderobe, kommode osv.). Det er to vinduer ved siden av hverandre og jeg har lyst til å ha hvite liftgardiner og i tillegg ha lette, hvite gardiner som går til gulvet. Har ikke sett dette noe sted og lurer på om det kan bli fint hva tror dere? Det høres jo kjempefint ut! Så lenge liftene er ganske lystette så du får sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå