Gjest bekymret Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg prøver og prøver å selge en leilighet nå i over 2 måneder omtrent, såå vanskelig
Gjest hare Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg prøver og prøver å selge en leilighet nå i over 2 måneder omtrent, såå vanskelig hva tror du er årsaken til at den ikke blir solgt da? kanskje lettere for oss å gi konkrete råd om eventuell enkel forbedring hvis du legger ut bilder? det tar visstnok gjennomsnittlig en måned nå om dagen, men jeg ser jo endel annonser på finn som ligger lengre enn dette.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg prøver og prøver å selge en leilighet nå i over 2 måneder omtrent, såå vanskelig Jeg hadde leiligheten min ute i 6 mnd, byttet megler og fikk solgt etter 1 visning. Det er en j#¤&¤%"#lig situasjon når man er midt oppe i salgsprosessen og det har gått noen måneder... Tipset mitt er å se på prisen du har lagt den ut for i forhold til andre leiligheter i samme område/størrelse og ikke minst finn ut om megleren din er rett mann/dame for jobben. Lykke til!! Det kommer til å ordne seg
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Tja, har du/megler en litt urealistisk prisforventning kanskje? Er det noe ved leiligheten som er "ukurant"? Jeg mener at det meste kan selges men det kommer an på prisen. Hvis man feks hardnakket holder på at man skal tjene 200000 på leiligheten, så er det ikke sikkert aat leilighetne egentlig er vedr 200000 mer, og så lenge folk ikke går bananas så vil du slite... Men det kommer an på hvor i landet leiligheten din ligger også. I noen byer går det unna, andre steder tregere. Kommer an på tilbud og etterspørsel, og akkurat HVA folk er på jakt etter. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå