Tjorven Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Det er en stund siden nå, men i Sex og Singelliv ble jo Miranda gravid og magen vokste. Så dro jeg på et par dagers ferie og vips når jeg kom hjem hadde de begynt å sende tidligere episoder og jeg satt der som et spørsmålstegn. Er det noen som kan fortelle meg hva som egentlig skjedde?
Tusenfryd Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Barnet - en gutt - ble født og hun slet litt med å innse at hun var blitt mor. Men det gikk da ganske greit etterhvert tror jeg.
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Kjedelig og slitsomt med sånn hopping i sesonger..... :-?
Tjorven Skrevet 5. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2003 Kjedelig og slitsomt med sånn hopping i sesonger..... :-? Jeg datt totalt av lasset, og etterpå har jeg liksom ikke fulgt med på samme måten gitt...
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #5 Skrevet 5. september 2003 Ja ikke sant, det mister liksom alt det morsomme, når man vet hva som skjer flere år i forveien.... Lurer på om det kommer nye Friends snart.... :D
Tjorven Skrevet 5. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2003 Lurer på om det kommer nye Friends snart.... :D Da kan jeg glede deg med at allerede på tisdag kommer det nye episoder!!!
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #7 Skrevet 5. september 2003 Da kan jeg glede deg med at allerede på tisdag kommer det nye episoder!!! Jippi!!!!!!
Titti72 Skrevet 5. september 2003 #8 Skrevet 5. september 2003 Hva?? Nye episoder til tirsdag?? Jiiiipi!! Gleder meg ENORMT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå