Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Noen flere som har lagt merke til den helt forj*vlige lukta som kommer fra fitta til jenter morgenen etter man har tømt seg i dem (og de ikke har vasket ut sæden)? Det lukter reke, det! Fitte + sæd + noen timers godgjøring = a sniff of death. Men ja, noen "medisinsk" forklaring på hvorfor det er sånn?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Medisinsk eller ikke: denne lukta du beskriver har jeg aldri opplevd etter en natt med spermier svømmende inni meg - så jeg antar at vi lukter forskjellig alle sammen. Det kan kanskje tyde på at spermiene dine råtner inni dama di? Digg å tenke på det, ikke sant? Haha
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 At blandingen av sæd og fittesaft etter noen timer vil lukte relativt ufresht, er helt naturlig, selv om sæden og fittesaften hver for seg lukter helt utmerket ellers.
LetThemEatCake Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Räkor vet jag inget om, men jag brukar lukta godteri (!!?).. Not kidding. Typen min liker det dock, haha.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 hoho, det har jeg opplevd flere ganger, men det varier faktisk i forhold til hvem sin sæd det er snakk om:P
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 gardenella er jo vaginose /soppinfeksjon. har denne lukta alltid etter sex jeg ,men ikke svie eller gløe. synes det er litt godt og jeg.lukter meg og han.
Antlers Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Har flere ganger opplevd at sperm lukter litt reker selv om den er fersk. Veldig stor variasjon fra mann til mann, men noen har en karakteristisk skalldyrlukt på sæden sin. Lar man tørkepapir med sperm på ligge i en åpen papirkurv vil det fort lukte råtne reker i hele rommet. En vagina skal ikke lukte reker med mindre det er noe galt med den. Ikke at en skjede nødvendigvis lukter blomster, men rekelukt er et dårlig tegn. Tror nok det er spermen som "råtner" som forårsaker denne lukten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå