Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Til gutta (og for øvrig også de jentene som har lyst): Beskriv den fysisk vakreste jenta du noen gang har møtt/kjenner! Skulle vært morsomt å se mangfoldet i hva menn synes er pent, og hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Er ikke morsomt, og det finnes sikkert hundre tråder som dette.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Er ikke morsomt, og det finnes sikkert hundre tråder som dette. Hehe, ikke så morsomt for deg sikkert, som garantert ikke matcher noen av beskrivelsene
Gjest Gjest_Mann29_* Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Er ikke morsomt, og det finnes sikkert hundre tråder som dette. Mulig det, men det gjelder vel de fleste emnene her inne. Hmm, den vakreste kvinnen jeg noen gang har møtt var naboen min en periode (dog ble det aldri noe mellom oss, siden jeg hadde samboer på den tiden). Hun var ganske høy, veldig slank og nett, og hadde et veldig pikant, finskåret ansikt. La faktisk mye mer merke til ansiktet og "nettheten" hennes enn fks pupper og rumpe, selv om det så flott ut det også. Tror det var det dukkeaktige ved henne jeg likte så godt :rødme: Ellers må jeg få tilføye at lubne damer (eller "formfulle", som de selv ynder å kalle seg) ikke gjør det for meg. Ingenting slår en slank, spretten pike (som heller ikke er undervektig, selvsagt).
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er jente, men: Den vakreste jenta jeg har sett er kjæresten til min lillebror. hun blir snart 16 tror jeg, men med sitt blonde hår og det meget voksne dameansiktet (uten sminke) er bare så NYDELIG! Hun er rett og slett vakker! Men ulempen er at hun har den bondedialekta, he he.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Hehe, ikke så morsomt for deg sikkert, som garantert ikke matcher noen av beskrivelsene Jeg kan ikke ha en mening uten å være stygg? Jaha ja.
Elisabeth M Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er en jente Jeg tror på den indre sjønnheten! En jente som steller seg og pynter seg, uansett hvordan hun ser ut. At hun smiler og er glad, søt og snill, jeg for min del tror at utstrålingen er den største sjønnheten. At hun selv er fornøyd med seg selv. Det vil være den vakreste kvinnen jeg har møtt! Det virker sikkert som om at jeg er en stygg kvinne oppi årene, men jeg er en jente på 15 år som er allminnelig pen (syns jeg selv da). Og jeg tror at alle kan være vakre!
Gjest Richard Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Helt ærlig, den vakkreste kvinnen jeg har sett i mitt liv er en jente jeg var sammen med og veldig forelsket i litt over 6 år. Utrolig nok jeg klarer ikke å sette ord på hvor vakker hun var i mine øyene. Tro det eller ei, jeg husker virkelig ikke hvilke farge øyene hennes var lol. Det er virkelig helt sant lol. Det er litt vanskelig å forklare siden jeg var så utrolig forelsket i henne at liksom du ser ikke "feilene" den andre har om du kjønner. Hun var en brunette kjønnhet med mørkt hår og fineste smil jeg har sett i mitt liv, hmm, når jeg tenker over det har jeg aldri møtt noen mere vakkert enn henne. She is the spring time, the fragrance of flowers in my paradise. Jeg følte en melodi av kjærlighet inside hjerte når jeg holdt henne nær meg. Det var passion fra hjerte og sjelen. Beauty and Grace in one. Det jeg prøver å si er beauty is in the eye of the beholder og de følsene man får for en, liksom du har sikkert merket folk man aldri merker så bli man kjent med de og man tenker bare jammen hvorfor merket jeg aldri den personen før så vakker, det er frodi man kjenner personligheten nå og følsene er laget, og motsatt andre man har møtt som ser veldig vakre men man føler de bli kjedelige etterhvert. Desverre de ble slutt 6 år siden, siden jeg dro her til england for å studere medisin og hun til polen, men jeg er ferdig til Mai og drømmer om å se henne når jeg er tilbake, håper bare hun ikke har glemt meg hehe. Klem Richard
Jensemann Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Det er kona mi.Og hun lot jeg ikke slippe unna.. Jensemann.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er dame og hetero helt ut i fingerspissene.. Likevel; den vakreste dama jeg noen gang har sett var sensoren min på en eksamen. Vet ikke helt hva det var med henne, men hun var så slank og pen med voldsomt tydelige kvinnelige former. Samtidig så hun så utrolig sunn og frisk ut! Hadde laaangt småbølgete rødt hår, og var rett og slett helt nydelig altså!!! ALT med henne var bare perfekt; måten hun gikk på, kroppsfasongen, utstrålinga, ja alt!!!
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Det må være min kjæreste. Vi er 40 begge to, men hun er definitivt den vakreste kvinnen jeg vet om. Da mener jeg både innvendig og utvendig, og det mener jeg henger nøye sammen. Hvis verdens flotteste modell viser seg å være ei hurpe, er hun da like flott? NOPE, ikke i mine øyne. Men så er jeg heldig da: min kjære er utrolig flott utvendig, og om mulig enda flottere innvendig. I rest my case
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Hun jeg holder på med nå.. Sånn helt seriøst, hun har den beste kroppen og det peneste ansiktet jeg nogengang har sett!
Gjest lolita___ Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 en venninne av meg nydlige grønne øyne og sort hår.Lange vipper og perfekt kropp.
Gjest hogwash Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Jeg hadde en gang en kollega som lignet veldig på Selma Hayek :rødme:
Nikken Skrevet 13. april 2010 #15 Skrevet 13. april 2010 For meg er skjønnhet som en lenke - aldri sterkere enn sitt svakeste ledd. Ei jente vil aldri være penere enn når hun våkner dagen derpå, etter masse drikking, spying, dansing, løping på vei hjem i regnet, heftig svett sex laaangt utpå morrakvisten og med sminken smurt utover alt. Da ser du hvordan jenta ser ut "på sitt laveste", og dermed det mest sanne utseendet. Når det er sagt, så har jeg møtt tre jenter som er så vakker at jeg har mistet pusten. 1: Ei mørkhåret som kom på bussen for mange år siden. 2: Ei blondine jeg møtte på festival for snart to år siden. Synd vi begge var i forhold. 3: Ei blondine som jobbet på Peppes, av alle ting. Ser ingen grunn i å beskrive dem nærmere, da jeg ville brukt 3000 ord minst
Gjest Mann Skrevet 13. april 2010 #16 Skrevet 13. april 2010 Til gutta (og for øvrig også de jentene som har lyst): Beskriv den fysisk vakreste jenta du noen gang har møtt/kjenner! Skulle vært morsomt å se mangfoldet i hva menn synes er pent, og hvorfor. Min nåverende kjæreste er den søteste, snilleste og fineste damen jeg vet om. Hvis du lurer på hvordan hun ser ut, så har hun fine former, er lav og noen kilo ekstra. Men det er utstrålingen og henne som person som gjør at hun virkelig skiller seg ut
Gjest A Skrevet 13. april 2010 #17 Skrevet 13. april 2010 Hhmm. Damen som jeg er sammen med. Første gangen jeg så hun så holdt jeg på med å snekkre på en veranda til en kompis. Hun gikk over plena. Jeg så bare hun -nesten som i slow-motion- og smelte til handa med hammern... Når hun så på meg litt seinere blei jeg redd pga hun kunne se alt om meg på en gang... Hun har lyst hår. Der er noe med det håret. Så har hun blåe øyer. Veldig søt. Har alltid så pene klær. Snill. Veldig snill. Smart. Tøff. Når du holder håret til damen din som spyr pga hun har drikki for mye- og fortsatt syns hun er søt og tenker: Du vil bare hjelpe hun å bli bedre fort. Da vet du at det er den vakkreste dama...
Gjest yojo Skrevet 13. april 2010 #18 Skrevet 13. april 2010 Hun er forholdsvis lang, med lange ben. Slank, men alikevel hadde hun bryster og rumpe. Langt mellomblondt hår, søt nese, og fyldige lepper. Høye kinnben, og lyseblå øyne, disse er veldig fine :)
Gjest yojo Skrevet 13. april 2010 #19 Skrevet 13. april 2010 For meg er skjønnhet som en lenke - aldri sterkere enn sitt svakeste ledd. Ei jente vil aldri være penere enn når hun våkner dagen derpå, etter masse drikking, spying, dansing, løping på vei hjem i regnet, heftig svett sex laaangt utpå morrakvisten og med sminken smurt utover alt. Da ser du hvordan jenta ser ut "på sitt laveste", og dermed det mest sanne utseendet. Det sier samboeren min også, hehe. Husker med engang vi begynte å styre litt, så sa han overraskende "Du er like pen nå du!" Artig
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #20 Skrevet 13. april 2010 Maria Antonietta Beluzzi. Italiensk skuespiller. Har vært besatt av henne siden jeg så henne i filmen Amarcord. Den formfulle kroppen, de puppene, den lyse huden, de blågrønne øynene og det rødblonde håret... Fantastisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå