Lisama Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 er det morsdag idag?? hehe, bare ta det med ro. Det er neste søndag
Gjest ts Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 shit haha, phu.. muttern sa på tlf istad "ja, var det noe mer du ville si?".. og jeg bare "ehmm nei??"... Og da tenkte jeg at fader, er det morsdag idag tro?? haha
Lilith Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Morsdag, valentine's OG fastelavn neste søndag! :dåne:
Oz- Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Oi, nå fikk jeg skikkelig hjertebank før jeg så svarene at det ikke er morsdag før neste søndag!
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Siden vi likevel er inne på temaet; bruker dere å kjøpe morsdagsgave?
Rosalie Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Jeg pleier å kjøpe en liten oppmerksomhet å sende til mamma.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Who gives a flying fuck? Mødre er det mest oppskrytte som finnes. Hvorfor skal vi la handelsstanden tvinge oss til å hedre noen som ikke hedres bør?
Gjest Bojje Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 I år skal hu få en haug med skittentøysklær, med en stor rød sløyfe rundt. Er det morsdag, så er det morsdag!
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Who gives a flying fuck? Mødre er det mest oppskrytte som finnes. Hvorfor skal vi la handelsstanden tvinge oss til å hedre noen som ikke hedres bør? ai ai ai, somebody needs a hug! Nå fikk vi svaret på hvorfor du kaller deg for Brutal Mann, du har mother-issues ja..
Øs pøs Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Who gives a flying fuck? Mødre er det mest oppskrytte som finnes. Hvorfor skal vi la handelsstanden tvinge oss til å hedre noen som ikke hedres bør? Mamman min er den beste så hun fortjener absolutt en gave! Og heder! Baker en kake og kjøper/lager en liten ting
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Who gives a flying fuck? Mødre er det mest oppskrytte som finnes. Hvorfor skal vi la handelsstanden tvinge oss til å hedre noen som ikke hedres bør? Nå forstår jeg plutselig mye mer!
Lisama Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Før pleide jeg å lage kort, men i år blir det en oppmerksomhet i form av boller og kakao pluss en ansiktskrem hun ønsker seg
MissStiles Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Moren min får alltid en liten ting på morsdag. Sjokolade eller noe.
Michelin Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 I min familie feirer vi ikke morsdag, har ingen tradisjon for det.
LetThemEatCake Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Nu fick jag lite panik! Jag googlade och fann att det inte är mors dag i Sverige förrän i maj. *phew* :happy:
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 Nu fick jag lite panik! Jag googlade och fann att det inte är mors dag i Sverige förrän i maj. *phew* :happy: Jeg fikk litt panikk i dag når jeg leste tråden, for jeg pleier alltid å gi min mor en liten oppmerksomhet. Jeg pleier å skrive et brev, og hun blir så glad. Det er omtrent høydepunket på morsdagen. Og mtp at vi prater mye i tlf sammen, så er det strengt tatt ikke så mye å skrive i det brevet, men glad blir hun allikevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå