HeidiJ93 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er nå 17 år og jomfru. "Ingen" av venna mine er jomfru lenger. Ikke de jeg har pratet med om dette. Har venner fra 13-20 år. Og jeg mener INGEN. Selv når jeg sier at jeg er jomfru til dem, får de heeeeeelt sjokk og ler. Og sier at det er som den filmen.. 40 year old virgin. Og guttevenna mine(de over 17) sa at de ikke ville ha "tatt" ei jomfru. Når jeg fikk den i fleisen fikk jeg litt panikk. Som om "tiden min var slutt". Har egentlig ikke tenk så veldig mye over det. ble 17 i år. Jeg har heller ikke hatt noen kjæreste de siste årene. Bare for maange år siden, og da var det litt mer sånn barnehage forhold. Jeg er jo på fester og har veldig mange guttevenner, men har liksom aldri gått lenger. Og nå må jeg si jeg gruer meg til jeg får meg type, og skal fortelle han at jeg er jomfru. Han forventer jo kanskje litt mer erfaren jente da :s Så bare lurer jeg på, når hadde dere sex for første gang? :gjeiper:
Gjest brutal_mann Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 La meg si det slik.Du er alt annet enn unormal.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er nå 17 år og jomfru. "Ingen" av venna mine er jomfru lenger. Ikke de jeg har pratet med om dette. Har venner fra 13-20 år. Og jeg mener INGEN. Selv når jeg sier at jeg er jomfru til dem, får de heeeeeelt sjokk og ler. Og sier at det er som den filmen.. 40 year old virgin. Og guttevenna mine(de over 17) sa at de ikke ville ha "tatt" ei jomfru. Når jeg fikk den i fleisen fikk jeg litt panikk. Som om "tiden min var slutt". Hver gang jeg leser noe slikt så lurer jeg på: Hvorfor i all verden fortelle gud og hvermann at man er jomfru? Spesielt barnslige tenåringer hvor sannsynligvis en stor andel skryter på seg erfaring de ikke har? De har ingenting med om du er jomfru eller ikke å gjøre. Og de guttene du nevner er i hvert fall ikke noen du bør vurdere som førstemann.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er nå 17 år og jomfru. "Ingen" av venna mine er jomfru lenger. Ikke de jeg har pratet med om dette. Har venner fra 13-20 år. Og jeg mener INGEN. Selv når jeg sier at jeg er jomfru til dem, får de heeeeeelt sjokk og ler. Og sier at det er som den filmen.. 40 year old virgin. Og guttevenna mine(de over 17) sa at de ikke ville ha "tatt" ei jomfru. Når jeg fikk den i fleisen fikk jeg litt panikk. Som om "tiden min var slutt". Har egentlig ikke tenk så veldig mye over det. ble 17 i år. Jeg har heller ikke hatt noen kjæreste de siste årene. Bare for maange år siden, og da var det litt mer sånn barnehage forhold. Jeg er jo på fester og har veldig mange guttevenner, men har liksom aldri gått lenger. Og nå må jeg si jeg gruer meg til jeg får meg type, og skal fortelle han at jeg er jomfru. Han forventer jo kanskje litt mer erfaren jente da :s Så bare lurer jeg på, når hadde dere sex for første gang? :gjeiper: Det er normalt å være 17 og jomfru. Du skal ikkje se bortifra at mange av vennene dine lyver om å ha hatt sex (det er vel ikkje "kult" å være jomfru, spesielt ikkje for gutta).
HeidiJ93 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Hver gang jeg leser noe slikt så lurer jeg på: Hvorfor i all verden fortelle gud og hvermann at man er jomfru? Spesielt barnslige tenåringer hvor sannsynligvis en stor andel skryter på seg erfaring de ikke har? De har ingenting med om du er jomfru eller ikke å gjøre. Og de guttene du nevner er i hvert fall ikke noen du bør vurdere som førstemann. hmm. ja. Men min grunn til at jeg har fortalt venna mine at jeg er jomfru er fordi når vi har jentekvelder og slikt er jeg den eneste som ikke har noen "saftige" fortellinger å fortelle. Men nei, jeg pleier heller ikke å si til gud og hvermann at jeg er jomfru.
Gjest brutal_mann Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Tror nok mange av de saftige fortellingene du hører er ripoff fra Cupido o.l.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Det er virkelig helt normalt å ikke ha hatt sex når man er så ung. Jeg hadde ikke sex før jeg fikk min første kjæreste som 21-åring, og da jeg gikk på folkehøyskole var det faktisk bare et par i min venninnegjeng som hadde hatt sex. Ikke stress med dette. Det er ingen grunn til å ha sex fortest mulig for å "få det overstått" eller lignende. Vent til du føler at du er klar og til du finner noen du har lyst til å gjøre det med (og husk selvsagt alt dette med trygg sex og så videre;) ). Og husk at det ikke angår noen om du har hatt sex eller ikke. Tror nok også gjerne at mange av vennene dine smører litt på når de skal fortelle om sine opplevelser.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Det er en merkelig misforståelse når noen jenter tror det er et draw-back å være jomfru. Din fremtidige kjæreste blir sikkert glad for å høre at du er jomfru.
sexomaniac Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 For å si det slik! Jeg hadde sex for første gang da jeg var 19 år! Men.. jeg hadde allerede sex da jeg var 15 år, overfor alle andre. I tenårene er det mange som lyver på seg en seksuell debut, men min reelle alder var 19 år rent fysisk, selv om jeg debuterte som en løgn lenge før.
SMann Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde sex da jeg var 19. Første gang bør være med en du liker og stoler på. Vær så snill og ikke ha sex med en bare for at du ikke skal være jomfru lenger. Det kommer du til å andre på senere...
kristian82 Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er nå 17 år og jomfru. "Ingen" av venna mine er jomfru lenger. Ikke de jeg har pratet med om dette. Har venner fra 13-20 år. Og jeg mener INGEN. Selv når jeg sier at jeg er jomfru til dem, får de heeeeeelt sjokk og ler. Og sier at det er som den filmen.. 40 year old virgin. Og guttevenna mine(de over 17) sa at de ikke ville ha "tatt" ei jomfru. Når jeg fikk den i fleisen fikk jeg litt panikk. Som om "tiden min var slutt". Har egentlig ikke tenk så veldig mye over det. ble 17 i år. Jeg har heller ikke hatt noen kjæreste de siste årene. Bare for maange år siden, og da var det litt mer sånn barnehage forhold. Jeg er jo på fester og har veldig mange guttevenner, men har liksom aldri gått lenger. Og nå må jeg si jeg gruer meg til jeg får meg type, og skal fortelle han at jeg er jomfru. Han forventer jo kanskje litt mer erfaren jente da :s Så bare lurer jeg på, når hadde dere sex for første gang? :gjeiper: Seriøst, du har ingen grunn til bekymring eller å føle deg unormal. Bare for at dine venninner har hatt sex tidlig, så er du jo ikke i den alderen der gjenomsnittet av jenter har sex for første gang enda - mener det er 18 år. Ikke en gutt i verden som hadde dumpet deg for det, og er det en gutt som er i nærheten av å være verdt å satse på syns han det nok bare er et stort pluss. Hadde du vært 26 og jeg hadde møtt deg, og du var jomfru fordi du ikke hadde møtt den rette/det har bare ikke skjedd, hadde jeg også vurdert som et stort pluss. Du er jo bare 17 i tillegg, så ta tiden til hjelp, og gjør så første gang ikke bare blir noe du angrer på.
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Jeg var 21 år og følte null press! Har nok med hvilken type mennesker som er venninnene dine og de du henger med. Han som skulle bli min første trodde ikke på meg da det kom opp under "Jeg har aldri" på et vors. Alle lo av meg og trodde jeg tullet men da de innså at jeg faktisk var frivillig jomfru ble de oppriktig imponerte og flere kom bort til meg etterpå og unnskyldte seg for å ha ledd. Jeg var visstnok en person som "ikke ser ut til å være jomfru" ifølge dem. Han som ble min første var kjæresten min i 3 år og jeg angrer absolutt ikke på at jeg ventet så lenge. Er faktisk stolt over det, og alle gutta jeg har snakka med i ettertid synes det er flott med jenter som ikke ligger med gud og hvermann. Slike kommentarer som du fikk av de 17årige guttene fikk da jeg også, men fikk høre i ettertid at de bare var redde for å virke ukule og at de syntes jeg var tøff som ikke hadde meg kun for å ha meg. Jeg gikk under tilnavnet "luremus" fordi jeg KUN klinte med folk jeg møtte på fest fremfor å ta dem med hjem. Nå som voksen er jeg så utrolig glad at jeg fikk det tilnavnet fremfor "felleshøl", noe flere andre jenter jeg kjente fikk. Vær stolt du Du kommer absolutt ikke til å angre.
Aftensol Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Det er virkelig helt normalt å være jomfru når man er 17år! Og det er MYE bedre å være det, enn å gå under navnet "skogmusa" som en i klassen til søsteren min gjorde som 16åring
Joe Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Gjennomsnittsalderen for jenters debut er vel rett over 17 år, er det ikke? Og litt høyere for gutter? Husker ikke helt nøyaktig, men det er rundt der hvertfall Og uansett, jeg tror at når du får deg kjæreste, vil han nok bare synes det er søtt og koselig:) Og like å vite at han er din første, og at det blir spesielt for deg. Så ikke stress med å få gjort det bare for å ikke være jomfru lenger, men vent til du finner en du virkelig liker og blir glad i, så blir det sikkert kjempefint
HeidiJ93 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. februar 2010 Takk for gode svar alle sammen
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #17 Skrevet 13. februar 2010 jeg var veldig ung første gangen jeg hadde sex.. men angrer på nå som jeg har blitt gammlere. Jeg har gjærne skulle ventet til jeg fant "the one". da er det mye mer spessielt! Jeg synes det er kjempe bra at noen velger å vær jomfru litt lengere enn 13 osv. for de som har sex utrolig tidlig jør det helt klart for feil grunnlag. Så ikke hopp i sengen med noen fordi andre i vennejengen din jør det. vent til du har kjæreste, å er klar for det de guttene som er litt gammlere, liker at jenter er jomfruer.. ikke alle liker at mange har vært bori dama deres
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå