Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags type sov-i-ro bruker dere? Jeg har prøvd en slik som er litt voks-/plastalinaaktig, men den funket ikke noe særlig. Skal på tur snart med en venninne som snorker og må ha noe som funker da det er en kostbar tur og et kostbart vennskap :) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker sånne skumgummipropper som man klemmer sammen, og som utvider seg inne i øregangen. De koster 5-6 kr paret på studentbokhandelen der jeg studerer, men du får noen varianter på apoteket også. Jeg synes de funker bra nok, stort sett.

Skrevet

ikke kjøp de som heter sov-i-ro, eller de av voks, de er dårlige. Jeg bruker ørepropper hver dag, og bruker fra apoteket. Enten de med 3 par, ett i grønt, ett i oransje og ett i rosa, ellers så er det en pakke som har 8 oransje par. Har prøvd de fleste og synes det er disse som er best, holder vel en knapp på esken med de 8 oransje! Husker ikke hva de heter, men se på fargene så kjenner du de igjen.

Skrevet
Jeg bruker sånne skumgummipropper som man klemmer sammen, og som utvider seg inne i øregangen. De koster 5-6 kr paret på studentbokhandelen der jeg studerer, men du får noen varianter på apoteket også. Jeg synes de funker bra nok, stort sett.

Samme her. Kun de som fungerte for meg.

Skrevet (endret)

bruker disse fra apoteket. Har jobbet natt, og reiser mye. Utenfor der vi bor går E6!

DISSE er i runde bokser

Forskjellige farger kommer de i. Rull de som en pølse, stikk de forsiktig langt inn, de setter seg ikke fast. Du kjenner de utvider seg, og juster de lenger ut eller lenger inn.

Vask de m håndsåpe en gang i uken...

Disse er oxo ok, apotek

Kun når nøden er størst, huff

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg liker best de som Wonders bare bruker i største nødsfall, jeg. De med avrundet tupp er rett og slett for lange og smale for meg; har jeg har tydeligvis litt korte (og vide?) øreganger, så de detter rett og slett ut fordi de ikke får videt seg ut ordentlig inni øret (og halvparten av proppen stikker også ut utenfor øret).

Så heia de gule! De er også enklere å vaske, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...