neon_sun Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Et lite og kanskje litt dumt spørsmål om denne hersens TV-lisensen... Jeg er endelig ferdigutdanna og har akkurat funnet meg leilighet der jeg selv må skaffe rikspakkeabonnement. Ved tegning av rikspakken, kommer jeg da automatisk til å komme inn på TV-lisens listen? Er ikke ute etter tips til å snike meg unna lisensen, men om dette er tilfellet, så er det jo et par tusen ekstra jeg må ta med i betraktning.
Gjest Invicta Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Ved tegning av rikspakken, kommer jeg da automatisk til å komme inn på TV-lisens listen? Dessverre, ja.
neon_sun Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Æsj, ja, det var det jeg frykta. Tusen takk for svar:)
Bex Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Er du sikker på at du må ha digitalTV? Mange steder er det kabel i veggen som det bare er å koble seg på! (hvertfall i leiligheter i byene).
neon_sun Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Er du sikker på at du må ha digitalTV? Mange steder er det kabel i veggen som det bare er å koble seg på! (hvertfall i leiligheter i byene). Jepp, rimelig skråsikker. Leier av en venninne, og hun brukte bordantenne før rikstv kom. Nå viser det seg at det ikke er uteantenne der, så jeg gjør et tapper forsøk imorgen med å få inn signaler med bordantenne i kjelleren min:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå