Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Hvordan er det å være sammen med en tvilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente eller gutt? Toegget eller enegget?

Skrevet

Det ikke det samme som å være sammen med en tyr, fisk eller vær for å si det sånn..

Skrevet
:skratte: Snakk om å diskutere to forskjellige ting...!! :skratte:
Skrevet

Hehe!

Jeg mente nok ikke stjernetegn:)

Men eneggede tvillinger, sånn generelt!

Skrevet

Ja, det var det jeg automatisk kobla.. er tvillingmamma.. men så så jeg jo at noen nevnte stjernetegn og så begynte jeg å lure på om jeg var lam i hodet eller noe.. :skratte:

Jeg tror at når man er så tett innpå som kjæreste og familie er, så er eneste forskjellen på å date en enegga tvilling, kontra en med en yngre/eldre bror. Det at de ser like ut utenpå.

De som er nærmest ser også stort sett lett forskjell på dem! :jepp: Og de ER forskjellige som mennesker, trekk den du er sammen med har som du elsker, kan være motsatt hos tvillingen og noe du misliker! Men, noen tvillinger, enten de er enegga, toegga eller en av hvert kjønn. Er ganske knyttet til tvillingen sin. Og vil ha mer og tettere kontakt enn "vanlige" søsken.

Og som partner er det noe med å finne seg en plass uten å føle seg invadert, bli sjalu eller føle seg som nest beste valg. Så rart det kan høres ut.

Skrevet

Kan ikke si jeg merka noe forskjell fra eksen min som var tvilling til andre ekser jeg har hatt.. Nå bodde tvillingen hans i andre enden av landet, men når han var hjemme i jula kan jeg ikke si det var store forskjellen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...