Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Junibrud - jeg føler det samme angående bryllup/ekteskap - det er en viktig markering på at jeg og min forlovede skal dele resten av livet sammen. Vi har ikke flyttet sammen ennå og skal ikke gjøre det før etter at vi er gift. Litt gammeldags kanskje, men også ganske romantisk synes jeg! Da blir ikke bare bryllupet en formalisering av vårt forhold, men også en reell overgang. Vi kjenner hverandre godt etter over 3 år (4 år til sommeren), har reist på lange ferier sammen, vært gjennom lang-distanse-forhold og føler vi er klare for å "take the plunge" som det heter så fint på godt engelsk...

Han er ikke norsk, så kulturforskjellene er der på enkelte ting, men han er tross alt fra Europa, så det blir jo bare språket som vil være et problem under selve bryllupet - både vielsen og festen. Skal vi ta alt på norsk, eller alt på engelsk? Nordmennene vil jo forstå det meste på engelsk, mens engelskmennene vil føle seg litt utenfor hvis alt foregår på norsk. Hmmm...dette må jeg tenke over. Heldigvis en liten stund til selve dagen (selv om jeg skulle ønske tiden ville gått litt fortere...er veldig klar for å bli Mrs.!)

Lykke til til dere også!

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får jeg slettet innlegg når jeg har trykket for mange ganger på ok?

Skrevet

Vi er først ute av alle våre venner, vi kommer til å være 23 år begge to. Han blir 24 to dager etter dagen og jeg blir 24 i oktober.

Skrevet

Vi er 29 og 31 (han) når vi gifter oss neste år!

Gleder oss masse :P

Svar til Kittybride:

"Skal vi ta alt på norsk, eller alt på engelsk? Nordmennene vil jo forstå det meste på engelsk, mens engelskmennene vil føle seg litt utenfor hvis alt foregår på norsk. Hmmm...dette må jeg tenke over."

Har en gang vært i en vielse der brud var engelsk og brudgom norsk (de giftet seg i Norge). De hadde på forhånd avtalt med presten om at en del skulle foregå på engelsk, de var faktisk ganske morsomt å høre Fader Vår, der en del gjester leste teksten på engelsk og en del på norsk. Ordrytmen er akkurat den samme! Lykke til uansett hva dere velger.

Skrevet

Jeg er ca 21 og han 30 når vi gifter oss neste sommer :)

Skrevet

Føler meg ung jeg også! Jeg er 23 og han 27 når vi gifter oss.. :D

Skrevet

JEg er 23 og han er 27år.

Dette kommer jo helt an på hvor lenge en har vært sammen og hvor modent forholdet er. JEg føler ikke at jeg er spesielt ung når vi gifter oss men er veldig glad det ikke har vært tidligere! :)

Skrevet

30 og 31.

Helt passe synes jeg. I alle fall for oss, da!! :wink:

Skrevet

Den store dagen vil jeg fortsatt være 23 år, men en måned unna 24. Min kjære vil akkurat ha fyllt 27 år.

*glede seg masse!!*

-Isiselin-

Skrevet

Vi gifter oss i september 2004. da er jeg 29 og han 32 år.

Skrevet

jeg vil være 23 eller 24 og han vil være 25 eller 26. Vi har ikke helt bestemt oss enda.

• 2 uker senere...
Gjest JULIBRUD-04
Skrevet

Jeg vil være 25 år og han blir 24 år ved midnatt på bryllupsdagen! :)

Skytte-78 og Kosebamsen sin gifter seg 3.Juli! :hjerte:

Skrevet

Jeg vil være 29, han 30. Er råfornøyd med at jeg rekker å gifte meg før 30 :sjarmor: !!! Neida, bare tull. Men jeg får i det minste ingen pepperbøsser/kverner/strøere.....

Uansett, det er ingen alder som er mer riktig enn noen andre. Man skal gifte seg når man føler at det er riktig! Når man elsker noen og ønsker å leve livet sammen. Og i tillegg syns at ekteskap av den ene eller andre grunnen er riktig. Jeg gleder meg!!!!!

Skrevet

Når vi gifter oss 12. juni neste år, kommer jeg til å være nesten 25 og han nesten 30. Han er veldig fornøyd med at han rekker det før han fyller 30 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...