Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #24 Skrevet 4. september 2003 Jeg var 27 år og han var 29 år da vi giftet oss.
snusmumerikken Skrevet 4. september 2003 #25 Skrevet 4. september 2003 Akkurat som dere. Jeg er 25, han 28 når vi gifter oss 26 juni neste år
Gjest MrsL Skrevet 4. september 2003 #26 Skrevet 4. september 2003 Jeg 32 og han 37 år når vi gifter oss
meta Skrevet 4. september 2003 #27 Skrevet 4. september 2003 Vi giftet oss for fire måneder siden i går. Vi er (og var da) 25 (jeg) og 28 år (han). Men alder er jo bare et tall, så det spiller vel ingen rolle om man er "ung" eller "gammel" :D
Scorpina Skrevet 4. september 2003 #28 Skrevet 4. september 2003 Jeg 34 og han 35 akkurat passe for oss *s* (les: kanskje på tide?? )
Montezuma Skrevet 4. september 2003 #29 Skrevet 4. september 2003 Vi var 26 og 28. Hadde vært sammen i 5 år og to barn.
hallingbrud Skrevet 5. september 2003 #31 Skrevet 5. september 2003 Vi gifter oss neste sommer, og da vil begge være 27 år.
monja Skrevet 5. september 2003 #32 Skrevet 5. september 2003 Jeg var 26 og han var 34 da vi giftet oss :D
Gjest Muppi Skrevet 5. september 2003 #34 Skrevet 5. september 2003 Vi er begge 31 når vi gifter oss i april 2004.
Bente Skrevet 5. september 2003 #35 Skrevet 5. september 2003 Jeg er 27 når vi gifter oss, Sambo er 26 år da.
Gjest Junibrud04 Skrevet 5. september 2003 #36 Skrevet 5. september 2003 Jeg skal gifte meg neste sommer. da vil jeg være 25 og min forlovede 28. Er bare litt nysjerrig på hvor vanlig det er å gifte seg når man er så ung? Her i området (østlandet) er det hvertfall ikke mange jeg har hørt om som gifter seg før i slutten av 20-årene eller mer...ingen av mine jevnaldrende venner går i giftetanker, så vi blir prøvekaniner! Gleder meg uansett kjempemasse og tenker på bryllupet 24/7 - er bitt av bryllupsbasillen tror jeg! Er det flere som føler seg litt besatt enkelte ganger? Skal liksom konsentrere meg om jobb og studier, men det er ikke lett når jeg går rundt med sommerfugler i magen! Dette hørtes ut som meg...Vi er også 25 og 28 når vi gifter oss neste sommer! Har det også sånn som deg, ingen av mine jevnaldrende som går i giftetanker. Virker som folk heller vil være samboere, bor også på østlandet...Når vi har valgt å leve sammen vil jeg heller være gift enn samboer, syns det også er en fin måte å markere vår kjærlighet på ovenfor andre(det er min mening og folk må gjerne være samboere hvis de vil det...) Den helgen vi gifter oss har vi vært sammen 10 år, så vi er litt treige sånn sett, men syns det var greit at skole, hus og jobb var i orden først! Er glad for at vi ikke har giftet oss før, men nå syns jeg det er på tide. Vil gjerne gjøre det før det kommer noen små! Jeg gleder meg også masse-snakker hull i hodet på folk rundt meg om bryllupet. Håper det blir en fin dag, men har planlagt i lang tid så jeg bare håper jeg husker alt! LYKKE TIL =)
Bente Skrevet 5. september 2003 #37 Skrevet 5. september 2003 Jeg er 27 når vi gifter oss, Sambo er 26 år da.
Gjest Junibrud04 Skrevet 5. september 2003 #38 Skrevet 5. september 2003 Jeg skal gifte meg neste sommer. da vil jeg være 25 og min forlovede 28. Er bare litt nysjerrig på hvor vanlig det er å gifte seg når man er så ung? Her i området (østlandet) er det hvertfall ikke mange jeg har hørt om som gifter seg før i slutten av 20-årene eller mer...ingen av mine jevnaldrende venner går i giftetanker, så vi blir prøvekaniner! Gleder meg uansett kjempemasse og tenker på bryllupet 24/7 - er bitt av bryllupsbasillen tror jeg! Er det flere som føler seg litt besatt enkelte ganger? Skal liksom konsentrere meg om jobb og studier, men det er ikke lett når jeg går rundt med sommerfugler i magen! Dette hørtes ut som meg...Vi er også 25 og 28 når vi gifter oss neste sommer! Har det også sånn som deg, ingen av mine jevnaldrende som går i giftetanker. Virker som folk heller vil være samboere, bor også på østlandet...Når vi har valgt å leve sammen vil jeg heller være gift enn samboer, syns det også er en fin måte å markere vår kjærlighet på ovenfor andre(det er min mening og folk må gjerne være samboere hvis de vil det...) Den helgen vi gifter oss har vi vært sammen 10 år, så vi er litt treige sånn sett, men syns det var greit at skole, hus og jobb var i orden først! Er glad for at vi ikke har giftet oss før, men nå syns jeg det er på tide. Vil gjerne gjøre det før det kommer noen små! Jeg gleder meg også masse-snakker hull i hodet på folk rundt meg om bryllupet. Håper det blir en fin dag, men har planlagt i lang tid så jeg bare håper jeg husker alt! LYKKE TIL
Gjest Gift 5.april Skrevet 5. september 2003 #39 Skrevet 5. september 2003 Jeg var 22og han 26 da vi giftet oss 5 april i år.
Holly Hobbie Skrevet 5. september 2003 Forfatter #40 Skrevet 5. september 2003 Hei Junibrud - jeg føler det samme angående bryllup/ekteskap - det er en viktig markering på at jeg og min forlovede skal dele resten av livet sammen. Vi har ikke flyttet sammen ennå og skal ikke gjøre det før etter at vi er gift. Litt gammeldags kanskje, men også ganske romantisk synes jeg! Da blir ikke bare bryllupet en formalisering av vårt forhold, men også en reell overgang. Vi kjenner hverandre godt etter over 3 år (4 år til sommeren), har reist på lange ferier sammen, vært gjennom lang-distanse-forhold og føler vi er klare for å "take the plunge" som det heter så fint på godt engelsk... Han er ikke norsk, så kulturforskjellene er der på enkelte ting, men han er tross alt fra Europa, så det blir jo bare språket som vil være et problem under selve bryllupet - både vielsen og festen. Skal vi ta alt på norsk, eller alt på engelsk? Nordmennene vil jo forstå det meste på engelsk, mens engelskmennene vil føle seg litt utenfor hvis alt foregår på norsk. Hmmm...dette må jeg tenke over. Heldigvis en liten stund til selve dagen (selv om jeg skulle ønske tiden ville gått litt fortere...er veldig klar for å bli Mrs.!) Lykke til til dere også! Stor klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå