Gå til innhold

nattmat?

Gunn Mariann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har tenkt litt på å ha nattmat evt. noe enkelt som spekemat med flatbrød. Hva skal dere andre ha hvis det i hele tatt er noen som skal ha natt-mat.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg svarte i det gamle forumet:

Pølse m tilbehør,altså lompe og brød,sennep og ketchup. Enkelt og greit.12

Skrevet

Hei!

Vi skal ha nattmat og det blir spekemat med potet, potetsalat og skjenning! Enkelt å greit det også!

Skrevet

Vi skal ha gryterett, ris, salat, og loff til nattmat. Dette kan lages dagen før, og så er det bare å varme opp igjen. Kjempe enkelt.12

Gjest Solgløtt
Skrevet

Vi skal ha karbonadesmørbrød med stekt løk, også enkelt og greit.

Klem fra Solgløtt, som gifter seg om en uke!

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget kjøttsuppe og rundstykker.12

Skrevet

Vi skal bruke restene fra middagen(lam) og lage si slags kjøttsuppe. Det vil si at kokken bare trenger å koke kraft. Enkelt, og ikke minst økonomisk!

12

Skrevet

Vi har vurdert litt frem og tilbake akkurat med hensyn til dette.

Alle våre gjester kommer til middag, og kaffen blir ikke servert før rundt kl. 23.00. Dersom kaffen igjen avsluttes rundt 24.00 er det bare to timer igjen til musikken slutter, og jeg innbiller meg det bare blir stress med nattmat da.

Vurderer event. å sette frem til salt snacks da det kan være godt etter mange søte og kvalmende kaker : )

Skrevet

vi skal ha pølser kokt med bulljog og Løk, helt topp, fikk dette servert på Hotell continetal i min onkel og tantes gull bryllup og det var helt perfekt!!! skal selvsagt ha lomper og annet tilbehør!

Gjest Anonymous
Skrevet

kan anbefale å sette ut fruktfat. det var kjempe populært i mitt bryllup icon_smile.gif godt med noe friskt ved siden av kaker og konfekt

Skrevet

Kroa vi har bestillt ordner med all mat (unntatt kaker), men trur at nattmaten blir betasuppe. Det er godt med noko salt etter mange søte kaker.

icon_smile.gif

Skrevet

Hei, jeg var en gang i et bryllup der de satte smørbrød frem ved siden av kakene. Det var veldig populært...!

Disse kan lages evt. bestilles på forhånd og folk kan da få i seg litt mat, om de er sultne... (I tillegg til kakene)

Kanskje en god ide til noen av dere?

Gjest Anonymous
Skrevet

vi skal ha fiskesuppe med reker, krepsehaler og blåskjell( du velger selv hva du vil ha oppi suppa). dette kan virke helt merkelig, men har selv vært i bryllup hvor denne suppa ble servert, og den var NYDELIG!!

Skrevet

Hei alle sammen!

Takk for alle svarene.Har funnet ut at vi skal ha pølser. Det er greit og noe som de fleste liker.

Klem fra meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men nattmat da ?

Er det vanlig ? vi har gått bort fra det vi fordi middagen er ferdig i 7-8 tiden kaker er rundt 9-10. Man er vel mette ? Har ikke fått nattmat i de bryllup eg har vært i, og har heller ikke sultet av den grunn ? Vi skal kun ha mye salt snacks

Skrevet

Vi har ikke tenkt å ha nattmatt. Middagen begynner klokken 16:30 og kaffegjestene kommer klokken 21. Kaffe og kaker begynner da rundt dette klokkeslettet og deretter vil det bli satt ut litt snacks og sånt. Tror det blir nok mat - det skal jo ikke spises hele tiden heller. icon_smile.gif12

Skrevet

Enig med de to foregående. Det blir ingen nattmat hos oss. Etter en treretters middag og masse kake, så burde folk være mer enn mette en god stund fremover. Men skulle vi hatt det, så hadde pølse med brød / lompe vært en enkel og artig avslutning, ville jeg tro!

Skrevet

Vi skal ha nattmat...

Enkelt... Bare pølser og lomper.

Enkelt, godt og ikke noe oppvask.. icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...