Gjest Gjest_forlovet_* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Skriver man i innbydelsen hvor lenge festen varer eller varer den normalt til brudeparet trekker seg tilbake? Er det forskjell på hvor man leier lokaler? Hotell, grendehus eller av selskapsarrangører? Er det nødvendig med nattmat om det serveres kaker sammen med påsmurte rundstykker og blir satt frem nøtter, snacks, grønnsaker, ost kjeks og dip litt senere? Hva er vanlig i forhold til hvor man holder bryllupsfesten? Jeg har vært i bryllup som har vart til 05.30. Brudeparet trakk seg tilbake cirka 02.00. Det var i et grendehus og der ble det servert omelett, laks, kokte egg, salat, spekemat og rundstykker cirka klokken 01.
solungen Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Brudeparet kan bestemme ved å la det stå i innbydelsen. Hos oss skal det festes så lenge man vil:))Men noen bør jo ha ansvar for å låse da så sant brudeparet skal reise før
Sunshine Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Vi skulle gjerne latt gjestene feste til langt på dag, men fordi vi må sette opp busstransport for gjestene siden de har lang reisevei må vi dessverre avslutte halv tre hvis jeg ikke finner på noe lurt. De som ikke trenger buss kan naturligvis holde det gående utover morgenen
lilleGrethe Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Vi har bestemt når festen er ferdig. En av grunnene er at en god del av gjestene må med siste offentlige transport hjem, den andre delen er at vi må avtale med serveringspersonale på forhånd hvor lenge de skal være der. Det er egentlig greit å ha det avklart. Tviler på at vi slipper unna noe særlig tidligere enn de andre gjestene - satser på 1/2 time før festen er over tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå