Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, fortell mer? Dette går vel mer på deg selv og ditt indre, ikke hvordan du fungerer i en sosial-setting.......

Neeeei. Forsåvidt aldri tro på et produkt som "klarer" å peele, vaske og minske porer i ett og det samme. Bare juks og masse fyllstoffer. :)

Skrevet

"hudpleie" som kan selges på Rema 1000, prix osv? Svaret sier vel seg selv.

Skrevet

Du bør absolutt ikke ha noen form for sensitiv hud om du skal bruke den.

Jeg måtte vaske med av med en gang da huden min ble veldig varm og "stikkende".

Skrevet

jeg var veldig fornøyd i starten, men sluttet å bruke den da jeg følte at den tørket ut huden for mye.. Har prøv den litt nå i etterkant men føler nå den ikke duger til særlig mye..

Skrevet

Jeg tør ikke bruke slike merker i ansiktet, kan vedde på at jeg hadde fått uttørket hud, fet T-sone og kviser på 1-2-3...

Skrevet

fikk uttørket hud, flere kviser, byller og et utslett som jeg enda ikke er helt kvitt! Anbefalles ikke...

Skrevet

Med mindre du har perfekt hud som aldri får kviser eller blir irritert - go for it! Jeg ville aldri tatt sjansen uansett :P

Gjest nemorosa
Skrevet

Jeg synes den er kjempebra! Bruker den hver morgen og kveld og som ansiktsmaske et par ganger i uken. Jeg var veldig blank i T-sonen før, og har merket en bedring der + at jeg har fått mindre kviser av den! Den er også veldig drøy i bruk. Jeg ville prøvd den var jeg deg :)

Skrevet
Jeg synes den er kjempebra! Bruker den hver morgen og kveld og som ansiktsmaske et par ganger i uken. Jeg var veldig blank i T-sonen før, og har merket en bedring der + at jeg har fått mindre kviser av den! Den er også veldig drøy i bruk. Jeg ville prøvd den var jeg deg :)

Hvor lenge har du brukt den?

Skrevet

Hvor lenge har du brukt den da? Kommer nesten garantert til å bli f*cket opp etterhvert.

Skrevet

Det synes jeg og ei stund. Som nevnt oppi her så bli huden forferdelig etter ei stund. Etter å ha begynt med decleor-produkter er huden nesten fin igjen. Dvs porene har blitt mindre, og huden jevnere. Men et par av byllene og noe av utslettet jeg fikk er der ennå.

Gjest gjest88
Skrevet

Hei!

Jeg er i hvertfall KJEMPE fornøyd med dette produktet! Trodde det var helt nytt, men viser seg at det har eksistert i hvertfall to år (som jeg fant ut ved å søke på det på google og fant andre diskusjonstråder).

Jeg har vært plaget med blandingshud (svarte/brune prikker+fet på nesa og ut mot kinnene, normal i panne og hake, tørr på ytterkant av kinn) og røde områder. Ikke supermasse kviser, men mye stygge røde merker etter jeg har klemt ut de som har kommet (4-10 små hudormkviser/kviser i uka).

Har gått konstant med foundation ute fordi det er så innmari stygt med røde områder (da ser det jo ut som man har kjempe uren hud og fæle acner!!!) og sorte prikker (er ikke helt sorte prikker jeg har, men mere brune "ormer" som lett går ann å presse ut, men som kommer tilbake igjen etter noen timer)

Uansett, jeg har prøvd Basiron fra apoteket i ett år og fikk ikke særlig bedre hud. Det siste halvannet året har jeg brukt gel i fra dermalogica som var svin-dyr og den har gjort det kanskje 10% bedre. Mens denne garnier 3 in 1 har gjort huden min hvertfal 60% bedre! Kanskje jeg til sommern kan gå uten foundation! :D

Skrevet
Hei!

Jeg er i hvertfall KJEMPE fornøyd med dette produktet! Trodde det var helt nytt, men viser seg at det har eksistert i hvertfall to år (som jeg fant ut ved å søke på det på google og fant andre diskusjonstråder).

Jeg har vært plaget med blandingshud (svarte/brune prikker+fet på nesa og ut mot kinnene, normal i panne og hake, tørr på ytterkant av kinn) og røde områder. Ikke supermasse kviser, men mye stygge røde merker etter jeg har klemt ut de som har kommet (4-10 små hudormkviser/kviser i uka).

Har gått konstant med foundation ute fordi det er så innmari stygt med røde områder (da ser det jo ut som man har kjempe uren hud og fæle acner!!!) og sorte prikker (er ikke helt sorte prikker jeg har, men mere brune "ormer" som lett går ann å presse ut, men som kommer tilbake igjen etter noen timer)

Uansett, jeg har prøvd Basiron fra apoteket i ett år og fikk ikke særlig bedre hud. Det siste halvannet året har jeg brukt gel i fra dermalogica som var svin-dyr og den har gjort det kanskje 10% bedre. Mens denne garnier 3 in 1 har gjort huden min hvertfal 60% bedre! Kanskje jeg til sommern kan gå uten foundation! :D

Eller kanskje til sommeren ser du enda verre ut enn før du begynte med 3 i 1 ;)

Gjest nemorosa
Skrevet

Har brukt den i 3 mnd sånn omtrent. Må si det er litt urovekkende det dere skriver her da :forvirret: når begynte dere å merke at huden ble verre?

Skrevet
Har brukt den i 3 mnd sånn omtrent. Må si det er litt urovekkende det dere skriver her da :forvirret: når begynte dere å merke at huden ble verre?

Det var etter ett par måneder jeg merket at huden ble værre. Brukte den ca 3ganger i uka. Etter 2måneder til med enda værre hud, innså jeg at det måtte være den!

Skrevet

nonono!

Me not like! Som en del av min desperate vei ut av fet og uren hud, prøvde jeg meg på denne etter å ha fått den som prod prøve sammen med masse skryt. Første gangen følte det som jeg brente av meg huden, det gjorde virkelig vondt. Dumme meg fortsatte og ble gradvis faktisk fornøyd. Brukte den i ca to mnd før huden sa stopp. Den er alt for sterk til å kunne brukes som rens, den har for grove korn til å brukes hver dag og huden min ble plutselig mye værre. Fikk ekstremt feit hud og masse masse kviser. Tenkte det kanskje var noe annet, men jeg måtte bare gi meg, det ble så ille.... I ettertid har jeg prøvd denne i ny og ned, men hver gang får huden min noia, så nå er det kastet.... Anbefales ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...