Lucky? Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Skal ha to som skal synge i kirken og vil at de skal synge i allefall en duett... men trenger noen tips til en fin sang som passer fint i et bryllup
solungen Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 ektenskapsbøn(svensk) Jeg syns ikke øppna din dørr var fin i duett
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 "Lucky" med Jason Mraz og Colbie Caillat er nydelig. Kjempefin tekst!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg foreslår "Last night of the world" fra Miss Saigon. Synes denne duetten er helt nydelig og passer godt i bryllup. Ellers kan du kanskje få inspirasjon her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=duett+i+kirken
Glynis Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Hazlewood & Sinatra - Summer Wine er en nydelig duett som passer fint til årstiden. Det er vel ingen som hører så godt etter på teksten, og så lenge bruden ikke tilfeldigvis er tidligere arrestert for tyveri eller lignende er det et fantastisk fint valg.
Gjest Hildings Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Hva tror du om denne: The Prayer, her med Celine Dion og Josh Groban, ikke så vanskelig som det høres ut til heller. Lykke til!
Gjest Pippelipp Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jeg sang en gang "somewhere" i et bryllup. DET var malplassert, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå