Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 I det siste har jeg tenkt å skaffe meg en dagbok. Fordi jeg tenker at kanskje visst jeg skriver ned ting som skjer i livet mitt, så kan jeg ta mer kontroll over livet mitt. Veldig Bridget Jones kanksje, men tror dere det virker. Skriver du dagbok?
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg skriver dagbok og synes det er kjempepositivt. Skriver både store og små hendelesr, men skriver ikke hver dag.
Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg skriver dagbok og synes det er kjempepositivt. Skriver både store og små hendelesr, men skriver ikke hver dag. Nei det kan bli litt mye stress.
Siiw Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jepp men ikke vær dag!! visst det er noe som plager meg, isteden for og snakke med alle om det...
MissStiles Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jepp! Ikke hver dag! Av og til kan det gå lengre tid mellom hver gang. Men skriver f.eks. når det skjer mye i livet mitt. Både positivt og negativt.
Rotehøna_21 Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg skriver faktisk i to dagbøker.. Den ene skriver jeg i hver dag. Men siden det ikke er så god skriveplass i den (har Nemi boka) så har jeg stor som jeg skriver i da det skjer noe spesielt. Syns det er kjekt!
Gjest Iah Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Nei. Har prøvd flere ganger, men slutter fort. Jeg får ingenting ut av å skrive ned tankene mine på den måten.
Minttu Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg har aldri klart å skrive i dagbok, ikke da jeg var lita heller. Det blir liksom bare liggendes der i boka. Har dagbok her inne, det er jo noe helt annet enn å skrive i vanlig bok. Men her skriver jeg hva som helst, småting som faller meg inn og ting jeg gjør/som skjer. Og har jo blitt kjent med folk her, så de kommenterer og evt. hjelper meg med ting. Så for meg er dagboken her inne veldig kjekk å ha, siden jeg ikke har mange å snakke med ellers. Her kan jeg skrive det som faller meg inn, og jeg vet at noen leser det og kan ha en påvirkning på meg. Endret 7. februar 2010 av Minttu
-jinx- Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 (endret) I det siste har jeg tenkt å skaffe meg en dagbok. Fordi jeg tenker at kanskje visst jeg skriver ned ting som skjer i livet mitt, så kan jeg ta mer kontroll over livet mitt. Veldig Bridget Jones kanksje, men tror dere det virker. Skriver du dagbok? Ja :D Begynnte nå etter nyttår som et av nyttårsforesettene mine. Føler jeg er mindre stresset og husker bedre når jeg har tid til å sette meg ned 10-15 minutter og skrive ned hva som har skjedd den dagen rett før jeg skal sove Så nå er målet å forsette med dette, har greidd å hold meg på det helt siden nyttår Og tenk så fint det er å lese etterpå. Om noen uker, måneder eller om noen år er det supert å unne se tilbake på hva du drev med, hva du tenkte og hva som skjedde Jeg har i tillegg to blogger. Jeg er litt opptatt av å dokumentere min eksistens for å si det slik Men dagboken kan jeg skrive ALLT i, betingelsesløst, for den er det bare jeg som leser. BLoggen om livet mitt er tilgjengelig for offentligheten og dermed skriver jeg mye personlig, men ikke mine innerste hemmlige tanker. Den siste bloggen er i grunn ikke personlig i det heletatt, for den handler om makeup og hudpleie Endret 8. februar 2010 av -jinx-
Wonders Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 skriver ikke lenger. Ble konfrontert så fælt ovenfor alt jeg hadde skrevet at jeg bestemte meg for at tankene mine får ingen. Når man ikke kan ha ting for seg selv, er ingen ting hellig.
LetThemEatCake Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Jag skriver dagbok. Jag bloggar en hel del, samt har både en träningsdagbok och en matdagbok här. Men sedan har jag en riktig dagbok som absolut ingen under några omständigheter får lägga händerna på. I den skriver jag ner ALLT. Eller egentligen blir det bara de saker som är så hemska och privata att jag inte kan lägga ut dem på bloggen.. Men det är så himla skönt med en riktig dagbok. Papper och penna är underskattat! Jag skulle faktiskt vilja ha en sådan där man hade när man var liten, en med hänglås, ni vet?
Wonders Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 hengelås, troverdighet og innerste tanker, det er veldig godt å skrive. Jeg var bare for ærlig. Ikke nå, da skriver jeg heller hvilke planer jeg har for uken, en almannakk
tineline Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har aldri klart å bearbeide tanker på den måten. Enten tenker jeg for meg selv, eller jeg tar det ut i diskusjon med nære venner eller søstrene mine. Det fungerer jo for noen, men ikke for meg.
Wonders Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 jeg likte å skrive fortellinger i tenårne. De var knall bra iflg vennindene! Men det blir ikke det samme kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå