Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger den aller aller beste "neglakken" som styrker neglene! Har ikke hatt negler på 10 år, og etter en mnd med acrylnegler så har jeg fått negler. Må forhindre at de fliser seg opp og brekker lett, for da går det 2 sekunder, også biter jeg negler igjen..

Pris er uviktig, men kjøper ikke på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trind er min favoritt :) Fås i blank, matt, med farge og i en antibit-versjon. Gir sunne og sterke negler som ikke fliser seg. Kombiner gjerne med ekstra b-vitamin...

Skrevet

trind sin er bra ja. Og depend har også en som jeg liker veldig godt. føler hvertfall at den utgjør en forskjell hos meg :)

Skrevet

Hvor lang tid tar det før de "funker" da?

Må kjøpe i morra, går faktisk rundt med plaster på fingrene mine :fnise: Er livredd for å begynne å bite igjen nå som jeg er avendt, vil ikke sprekke :ler:

Skrevet

funker fra første påføring :) forsegler neglen og beskytter den mot ytre påvirkninger. bare klipp ned eller fil neglene dine fine før du tar på, så funker det fint :) Og hvis du er veldig flink til å huske: påfør nytt lag hver tredje dag ca. for å tilføre mer næring og holde "barrieren" oppe.

Skrevet

hvorfor ikke legge et tynt lag med gele eller akryl som forsterking på neglene dine? da blir de mye sterkere og tåler mer.

Skrevet

Hvor får jeg tak i Trind da? Kunne veldig gjerne tenke meg å prøve ut dette!

Skrevet

Jeg støtter Trind her. Helt genialt. Jeg hadde aldri hatt antydning til lange negler før jeg prøvde Trind. Nå kan jeg se neglen bak fingertuppen hihi :) Jeg kjøper mine trind farger på parfymeri/tax free. Favoritten er den som ser litt hvit ut i flasken, den blir helt lys med litt skimmer i. Den er penest når neglene ikke er så lange ennå i og med at den er så diskré.

Skrevet

Vita og kicks er de butikkene jeg har sett trind i, men selges sikkert også på andre parfymeri :)

Skrevet

Anbefaler Nail Tek (II Intensive Therapy)! Fåes på blant annet transdesign.com (nei, det er ikke en nettbutikk myntet på transeksuelle...)

Jeg har tidenes mest herpa negler etter år med neglebiting og akrylnegler. Denne er billig og helt fantastisk bra! Gruser Trind etter mine erfaringer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...