Gjest Huffsa Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg trenger den aller aller beste "neglakken" som styrker neglene! Har ikke hatt negler på 10 år, og etter en mnd med acrylnegler så har jeg fått negler. Må forhindre at de fliser seg opp og brekker lett, for da går det 2 sekunder, også biter jeg negler igjen.. Pris er uviktig, men kjøper ikke på nett.
Lykkelitenen Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Trind er min favoritt Fås i blank, matt, med farge og i en antibit-versjon. Gir sunne og sterke negler som ikke fliser seg. Kombiner gjerne med ekstra b-vitamin...
Lisama Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 trind sin er bra ja. Og depend har også en som jeg liker veldig godt. føler hvertfall at den utgjør en forskjell hos meg
Gjest Huffsa Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hvor lang tid tar det før de "funker" da? Må kjøpe i morra, går faktisk rundt med plaster på fingrene mine Er livredd for å begynne å bite igjen nå som jeg er avendt, vil ikke sprekke
Lisama Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 funker fra første påføring forsegler neglen og beskytter den mot ytre påvirkninger. bare klipp ned eller fil neglene dine fine før du tar på, så funker det fint Og hvis du er veldig flink til å huske: påfør nytt lag hver tredje dag ca. for å tilføre mer næring og holde "barrieren" oppe.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 hvorfor ikke legge et tynt lag med gele eller akryl som forsterking på neglene dine? da blir de mye sterkere og tåler mer.
Gjest B Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Hvor får jeg tak i Trind da? Kunne veldig gjerne tenke meg å prøve ut dette!
lillelilje Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Jeg støtter Trind her. Helt genialt. Jeg hadde aldri hatt antydning til lange negler før jeg prøvde Trind. Nå kan jeg se neglen bak fingertuppen hihi Jeg kjøper mine trind farger på parfymeri/tax free. Favoritten er den som ser litt hvit ut i flasken, den blir helt lys med litt skimmer i. Den er penest når neglene ikke er så lange ennå i og med at den er så diskré.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 http://www.trind.com/html/Trind/Natural%20...ry=NO&city=
Lykkelitenen Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Vita og kicks er de butikkene jeg har sett trind i, men selges sikkert også på andre parfymeri
phronima Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Anbefaler Nail Tek (II Intensive Therapy)! Fåes på blant annet transdesign.com (nei, det er ikke en nettbutikk myntet på transeksuelle...) Jeg har tidenes mest herpa negler etter år med neglebiting og akrylnegler. Denne er billig og helt fantastisk bra! Gruser Trind etter mine erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå