Gå til innhold

Nettflørt, korte rare meldinger..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har kommet i kontakt med en mann på sukker. Han er veldig på ivrig for en date..og jeg er litt på gli men er skeptisk. Han har mitt mob nr og sender meldinger som: "send meg et bilde da pus" "drømte om deg" "liker deg" "hmmm..kosesyk..." Og så videre i samme sjanger. Korte setninger som egemtlig ikke sier meg så mye konstruktivt om han, og får inntrykk av at han er kun ute etter en ting. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kommet i kontakt med en mann på sukker. Han er veldig på ivrig for en date..og jeg er litt på gli men er skeptisk. Han har mitt mob nr og sender meldinger som: "send meg et bilde da pus" "drømte om deg" "liker deg" "hmmm..kosesyk..." Og så videre i samme sjanger. Korte setninger som egemtlig ikke sier meg så mye konstruktivt om han, og får inntrykk av at han er kun ute etter en ting. Hva synes dere?

... det der sier vel seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_eva_*

Usj, enda "en slik en". Syns hele nettdatingen flommer over av slike typer og det er derfor jeg aldri mer skal på det markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, enda "en slik en". Syns hele nettdatingen flommer over av slike typer og det er derfor jeg aldri mer skal på det markedet.

Helt enig! Jeg har også helt kuttet ut nettdating. Får ingen henvendelser fra seriøse menn uansett. De er null interessert i deg som person, og er mest ivrig etter å vise frem bilder av pikken sin, eller spørre deg om puppestørrelse og slikt. Veldig tillitsvekkende, liksom! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*selvsensurerer*

Vær så snill, hold deg unna.

Er du registrert, send meg gjerne en PM.

Endret av Pinnsvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en utrolig tragisk fyr, spør du meg.

For alt du vet driver han gjerne å tilfredsstiller seg selv mens han skriver disse meldingene til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...