Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er enig med Anna Anka? :)

Hilsen lekker brunette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett et klipp av henne på youtube hvor hun da sitter å sier at alle brunette er stygge og ekkle. Hun disser bl.a Angelina jolie, Katie holms. Carmen electra, Elizabeth tayler og Victoria beckham. For meg virker det som hun bare er sjalu :) Hun er ikke noe spesielt pen akkurat.

Skrevet

Noen som er enig med Anna Anka? :)

Hilsen lekker brunette.

Jeg må nok si meg ganske uenig med Anna Anka, jeg synes Brunetter er nydelig, og drømmedamen hadde nok hatt vært en brunette =)

Gjest Gjest_hjertesukka_*
Skrevet

Haha. Er det mulig?

Kommer aldri til å være enig i noe som helst som kommer ut av den ekle kjeften hennes. Ser ut som om hun holder på å miste det altfor store gebisset!

:skratte:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er nok brunetter som ligger mitt "hjerte" nærmest.

Skrevet

Klarer ikke ta NOE den kjærringa sier særiøst.

Dummere dame må du leite jævlig lenge etter.

Hu er så tett i toppen at hu burde vært sperra inne.

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Alle brunetter er stygge? Se på brunetter som Megan fox, Angelina jolie, Alicia keys, Penelope Cruz, Eva mendez, Kim kardashian, jessica biel og Jennifer lopez. Jeg synes da disse er kjempe pene. Lyser jo lang vei at hun er sjalu. Stakkars kvinne

Skrevet

Herlighet, jeg håper hun tuller :roll: For det første ser hun ikke så innmari lekker ut selv lenger. Hun er bare 6 år eldre enn meg, men gud bedre, hun ser 20 år eldre ut... for det andre holder ofte brunetter seg "unge" i utseendet lengre (jeg er forøvrig en slags blond selv), og utover det så har oppførsel og et snev av intelligens også sine positive sider...

Skrevet

Herregud hun er jo helt skutt i hode. Tror man egentlig bør holde kjeft når man ser ut som et takras selv!

Skrevet
Hun er bare 6 år eldre enn meg, men gud bedre, hun ser 20 år eldre ut...

Oi, nå sjekket jeg, og hun er født i 71! Trodde hun var rundt 50 :gjeiper:

Skrevet

Å jøss da er hun bare 12 år eldre enn meg jo. Jeg trodde også at hun var rundt 50 :sjokkert:

Skrevet

...og med det sluttet jeg å tro at hun faktisk er så tett.

Det må da uten tvil være PR, PR, PR.

Skrevet

Det tror nok jeg også. Hun har jo fått masse oppmerksomhet og jobbtilbud etter all oppmerksomheten hun har fått av Hollywoodfruer-serien, sine uttalelser generelt og nå skilsmissen. Jo mer sjokkerende og tåpelige utsagn, jo mer oppmerksomhet. Folk følger jo med, kjøper blader og ser på seriene - så det går rette veien for henne, dette.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hva, er hun 2 år eldre enn meg?! Hun ser gammel ut...som om hun er godt over 40. Men hun får jo bare mene hva hun vil.

Skrevet (endret)
Jeg må nok si meg ganske uenig med Anna Anka, jeg synes Brunetter er nydelig, og drømmedamen hadde nok hatt vært en brunette =)

Det er godt vi er enige. :)

Ja, det er sikkert det, men at man gidder å drite seg så ut, for hele verden for litt PR. Makan :O

Innerst inne tror jeg hun mener det litt.

Hun ser gammel ut ja, og dette "gebisset" hennes, vel jeg har ikke sett så store tenner før, men kan ha noe med lite fett på kroppen å gjøre.

Endret av Snasen
Skrevet

Er hun bare 8 år eldre enn meg?! Jeg hadde lett gjettet at hun var 55!

Hjelpes... Den videoen er bare pinlig å se på. Hun ser jo ut som et takras også.

Skrevet

Anna Anka har vært brunette i sine yngre dager!

Gjest strykebrett
Skrevet

Veldig passende av Anna Anka å kalle andre damer for beinrangel syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...