Gjest TS070210 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg blir så frustrert over det begrepet. Å trenge mer tid. Eksen sier han trenger mer tid på å finne ut om vi passer sammen. Kan legge til at vi bor på hver vår kant av landet, så jeg tviler på at å la tida gå utgjør noe fra eller til. Tida går jo uansett, dager, timer... Man forandrer vel ikke syn på ting uten at det er noe konkret inne i bildet? Tida går jo likevel! Syns det er så tåpelig å si at man trenger mer tid. Man drar jo bare ut hele prosessen, i stedet for å ta et standpunkt med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er faktisk enig med deg. Vil man satse på noen så vet man det bare.
Gjest Basun Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Tid har man nok av før man velger å satse på et forhold
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Min erfaring er at man har flere på gang når man sier sånt. Hadde du væært drømmedama hadde han ikke sagt det.
Gjest uhu Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Min erfaring er at man har flere på gang når man sier sånt. Hadde du væært drømmedama hadde han ikke sagt det. Jeg tenker vel at han har problemer med å si at han ikke ønsker et forhold. Skal dere starte på nytt, bør man ha et utgangspunkt hvor begge savner hveandre sårt. Det har dere tydligvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå