Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre ja, men en POSITIV en!

NAV har ikke køddet til vedtaket mitt, tvert i mot har de tatt tak i det selv og ordnet opp helt uten en eneste purring fra min side!

DET ER ETATEN SIN, DET! :yvonne:

(veldig uvant følelse, å skryte av NAV..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kan jeg henge meg på! Jeg har verdens koseligste saksbehandler, og hun unnskyldte seg med at hun hadde vært treg med å behandle saken min når den ble ferdig en uke før fristen! Etter alt det jeg hadde hørt om NAV regnet jeg med å muligens se penger til sommeren en gang, men neida, de kom når de skulle de. :)

Skrevet

Credit where credit is due!

Bra at noen "står frem" med positive opplevelser også. Selv er jeg generelt sett misfornøyd med NAV, men det hender de glimter til, eller at man får en saksbehandler som virkelig bryr seg :)

Skrevet

Så bra at andre og opplever lysglimt!

Jeg er og generelt meget misfornøyd med de, og derfor er det litt stas når de endelig gjør noe riktig! :skravle:

Skrevet
Dessverre ja, men en POSITIV en!

NAV har ikke køddet til vedtaket mitt, tvert i mot har de tatt tak i det selv og ordnet opp helt uten en eneste purring fra min side!

DET ER ETATEN SIN, DET! :yvonne:

(veldig uvant følelse, å skryte av NAV..)

Det er kjent at alt ikke fungerer,men hva med alle de personer som ikke orker å klage? Mørketallene er nok store.

Har opplevd til nå 6 ulike saksbehandlere på en sak. Dt var ike det som var intensjonen med den nye reformen!

I tillegg så har de rotet vekk papirer,som de ikke finner frem. Så er det ande kontorer rundt om i landet om har deler av aken.

Heldig for de som er fornøyd. Det er bra at det fungerer for noen

Verre for pasienter som er syke,og ike i stand til å møte opp på kontoret i tide og utide.

Når man må så tar man taxi pga helsen. det koster penger.

Ikke alle har tilgang på nettet. ringer du så er det aldri noen som kan svare, er utilgjengelig, eller andre forklaringer..

Så legger du igjen tlfnr for aT DE SKAL RINGE DEG OPP,MEN DE RINGER ALDRI.

dU KAN VÆRE HELDIG Å BLI SATT OVER DEN DAGEN DE ER TILSTEDE,MEN DA MØTER DU ATTER EN TELEFONSVARER SOM BER DEG RINGE 815 NR TIL SERVICETLF.

jEG TILHØRER IKE EN STOR KOMUNE.

sÅFÅR DU "TRUSSELBREV" I POSTEN OM AT DU MÅ MØTE OPP,HVIS IKKE TAR DE PENGENE DINE.

Skrevet

Hei du gjesten over her, jeg kunne signert (nesten) alt du skriver, men dette er en positiv NAV-tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...