Gjest MissBella Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Da snakker jeg om både en venn eller/og kjæreste. Hvis han/hun har sviktet deg.. Ved å fortelle andre en hemmelighet om deg eller sagt noe om deg som man ikke vil at andre skal vite. Til og med når man har bedt om at han/hun ikke skal si det videre. Er det mulig å få tilbake tilliten? Hvor lang tid tar det?
Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Jeg pleide å stole på folk etter de sa unnskyld. Naivt... Nå stoler jeg aldri 100% på noen, og om de har ødelagt tilliten stoler jeg aldri på den på det området igjen.. Feks. om typen er utro, forventer jeg at det skjer igjen + at det ligger noe mer grums der. Om en venninne forteller en hemmelighet videre er hun ikke mer enn et overfladisk bekjentskap for meg..
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Tilliten ville aldri være heilt 100% igjen uansett hvor lang tid det hadde gått, eg hadde hatt den episoden i bakhodet.
Britt Banditt Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg syns det kommer ann på oppførselen til den som har brutt tilliten i ettertid. Hvis h*n er likegyldig og ikke bryr seg om at h*n har såret meg så tror jeg ikke at jeg kan tilgi, men hvis h*n virkelig viser at han angrer er det noe annet. Det kommer selvfølgelig også ann på hvor stort tillitsbrudd det er snakk om.
Gjest MissBella Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 I dette tilfelle så gjelder det kjæresten min. vi har 2 felles venninner. jeg går på skole med dem og han jobber sammen med. Han har fortalt dem noe om forholdet vårt som de ikke har noe med. Han trodde vel at jeg ikke kom til å få vite det. Men de er ikke flinke til å holde hemmeligheter og jeg får automatisk vite hva han har sagt til dem om meg/oss. Visse ting er privat når det gjelder forhold. Jeg er så innmari skuffet over han og at han har snakket med dem om oss. Kan han ikke heller snakke med kompisene sine?! Stemningen har vært rar mellom oss siden jeg fant ut av det. Han er lei seg mens jeg er skuffet.
Gjest M Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Her snakket/flørtet typen med ei dame på nett, holdt det hemmelig for meg... 7 mnd siden, tilliten er enda ikke helt på plass, og den blir nok aldri som den var!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har tatt kjæresten i å lyve for meg flere ganger. Både graverende og mindre alvorlige løgner. Han har bare prøvd å vri seg unna hver gang, og har aldri virket lei seg. Han har til å med prøvd å lyve seg ut av konfrontasjonene.... Jeg forventer derfor at han vil lyve til meg neste gang også,og jeg stoler ikke på han. Jeg tilga han de første gangene, men nå har jeg fått nok. Han vil aldri ha min tillit igjen. Sånn er det hos oss....
Gjest MissBella Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Men hvordan kan man være sammen med en person som man ikke har 100% tillit til?
fink Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Jeg merket ikke hvor viktig tillitt mellom kjærester var før jeg nå har endt opp med en kjæreste jeg stoler på. Han er den eneste jeg stoler 100% på når det kommer til "hemmeligheter" osv. Min mor kan også holde på hemmeligheter, men jeg er ikke alltid like interessert i å fortelle henne Jeg har mange gode venner og venninner, men jeg forteller ikke noe til én av dem, dersom jeg ikke synes det er greit at resten får vite det. Det er utrolig hvordan ordet spres, og jeg har tenkt for meg selv at det er ganske utrolig at voksne damer ikke skal kunne holde på en hemmelighet. Når tilliten kommer tilbake kommer vel an på overtrampet, men jeg kan vel forstå om du ikke vil utdype det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå