Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Typen min gjennom noen år har begynt å kalle meg feit hver eneste dag og maser om at jeg må trene.Han sier også at han er livredd for at jeg skal bli kjempe fet... Jeg sluttet for noen månder siden å trene, etter å ha trent minst 2 ganger i uken fra jeg var liten av, siden jeg har altfor mye å gjøre, og når jeg først har tid vil jeg gjerne bruke den på andre ting. Jeg mener selv jeg spiser generelt sunt nok, drikker aldri brus, spiser dritt mat så lite som mulig. Når jeg først spiser så spiser jeg aldri mer enn til jeg er mett. I jobben min kan jeg ikke sitte, slik at jeg står gjerne i flere timer. Er på skolen og studerer mye ellers så blir jo litt sitting, men velger å gå i stedenfor t-bane mellom de forskjellige områdene jeg har skole, slik at jeg ofte går til sammen 1-2 timer når jeg har skole. Går også turer med hundene, svømmer noen ganger med min venninne. Sa dette til han, men han mente jeg bare hadde høy forbrenning... Jeg tok meg ikke spesielt nær av dette akkurat, reagerte selvsagt på det, men vekt er et veldig følsomt tema hos jenter, noe han vet. Synes det var dårlig av han å komme med noe sånt, men ekstra ille når han VET at det er et følsomt tema. Han kunne da ikke vite at det ikke ville gå såå langt inn på meg..? Jeg er 172 høy, og veier ca. 60. Har jo gått litt opp siden jeg sluttet å trene, 2 kg ca., men er det virkelig så ille da? Han derimot lever jo på pizza til frokost, 2 store cola flasker hver dag, kebab til lusj to dager i uken, og mcdonalds til middag. Men han trener nå 2-3 ganger i uken da. Vel, som sagt så sier han det ofte. Har bedt han om å slutte men han gir seg ikke. Han sa dette til meg igjen i sta, og jeg slang tilbake "javel, men det er bedre å veie en kilo eller to for mye, enn å ha liten tiss! ". Barnslig ja, men jeg har sett meg lei av dette. Nå er han drit sur på meg... Synes det er kjipt om det her skal ødelegge et 2 års langt forhold, og at han plutselig skal bli en drittsekk..
Gjest Elfrida Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Typen din er totalt på jordet, og det vet du.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Nei, du er slank. Og typen din er helt på jordet. Uansett om du hadde vært fyldig, hadde han ikke hatt noen rett til å mobbe deg på denne måten. Han høres faktisk litt tilbakestående ut. Man oppfører seg jo ikke slik mot sine nærmeste eller noen andre. Tror jeg iallfall ville tatt en pause fra en slik fyr.
Gjest Armule Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Du er ikke feit, bare han som er idiot.
Lapetos Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ville begynt å klage på at han hadde liten penis. Hver dag. Gjerne opptil flere ganger Eventuelt bare gått fra han. Det er jo ganske tydelig for en hvilken som helst idiot at du ikke er feit.
Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Takk, måtte dobbeltsjekke om det var jeg som hadde mista de sosiale antenne mine, eller at det faktisk er uakseptert å si slikt... Har flere venner og familiemedlemmer som har begynt å oppføre seg på samme måte med venner og familie, så begynner jo å lure..
LineGourmet Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Nei, du er slank. Og typen din er helt på jordet. Uansett om du hadde vært fyldig, hadde han ikke hatt noen rett til å mobbe deg på denne måten. Han høres faktisk litt tilbakestående ut. Man oppfører seg jo ikke slik mot sine nærmeste eller noen andre. Tror jeg iallfall ville tatt en pause fra en slik fyr. hmm.. ja, er han litt "mentalt utfordret"..?
Gjest aurora:* Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Du er IKKE feit, kast mannfolket på dør til han kommer på alle fire og ber om unnskyldning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elensire Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ville begynt å klage på at han hadde liten penis. Hver dag. Gjerne opptil flere ganger Eventuelt bare gått fra han. Det er jo ganske tydelig for en hvilken som helst idiot at du ikke er feit. Signerer denne ja Han er virkelig helt på vidden!!! Du er IKKE feit...så han burde skaffet seg briller, eller så burde du skaffe deg en ny type! Fy så slem han er så enten får han våkne opp og sette pris på den fantastiske kroppen din, eller så får du finne deg en annen fyr som virkelig gjør det
Lilia Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Herlighet, han typen din må det være noe galt med, har han kanskje problemer med selvtilliten og prøver å dytte det over på deg? Uansett, problemer har han tydeligvis, for det han sier er helt latterlig dumt og det vet du selv sikkert også, du er langt ifra å være fet, det kan jeg si Er enig med de andre her at slik som han uttaler seg gjør man bare ikke, han høres ut som en veldig barnslig, sær og egoistisk type. Du er sikkert glad i ham og vil at det skal funke. Hadde det vært min type hadde jeg dumpet ham på flekken. Aldri la noen behandle deg dårlig. Det finnes ALDRI en grunn til å behandle noen dårlig, spesielt når det er ubegrunnet, et stort FY og rødt flagg! han er ikke snill! Endret 7. februar 2010 av Lilia
Kosejenta Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Herregud, men en bmi på rett over 20 er du nærmere undervektig enn overvektig..... Typen din høres ikke god ut... Hvordan er vekta og bmi'en hans??? Og dessuten, om han er slank nå, hvordan er han innvendig med et slik kosthold??? Tydelig han som har problemer her....
Lilia Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Helt enig, man kan trene så mye man vil, men med et kostholdet som hans er han nok fet på innsiden, det er dette fettet som er farlig.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Er dette en du vil være sammen med på sikt? Hva med om du blir gravid, kommer han da til å klage hele svangerskapet på at du er tykk og henge over deg angående hva du får spise og ikke? Hva med om magebusklene dine aldri vokser skikkelig sammen etter fødselen slik at du for evig og alltid vil ha en litt slappere mage? Hvordan vil du føle deg etter fødselen med de ekstra kiloene, vil du føle deg ekkel og tykke heller enn lykkelig og med fokus på barnet? Hva med om du blir syk og ikke er mobil i en periode og legger på deg en del? Hva med om du er uheldig og får stoffskifteproblemer, kommer han da til å gå fra deg?
Glynis Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Si til ham at hvis han ikke holder kjeft så går du. Du kan da ikke ha det sånn hver dag. Han har ingen rett til å være sur på deg. Det har ikke noe å si om du er feit eller ikke (selv om du selvsagt ikke er det), det er uansett ikke okei å behandle kjæresten sin sånn. Jeg synes du skal legge alt om din egen vekt og treningsvaner til side, og bare ta tak i problemet med at han er en respektløs idiot. Ikke gjør det til en krangel om at du har sluttet å trene eller lagt på deg, men at dette er galskap. Endret 7. februar 2010 av Glynis
lunalynx Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 De eneste overflødige kiloene du har er ham.
Gjest Libuse Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 De eneste overflødige kiloene du har er ham. He he Bra svar!
Gjest Supermimz Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 Han har ikke noe med å kritisere deg når han propper seg full av helsefarligmat. Le han i trynet neste gang, han vet ikke hva han snakker om!
Lilia Skrevet 7. februar 2010 #18 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Haha det var morsomt, at han er overflødige kilo Endret 7. februar 2010 av Lilia
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 De eneste overflødige kiloene du har er ham. Å, den var genial! Si den i det øyeblikket du går ut døren, ts! Men ikke før, for da blir det bare en latterlig tom trussel....
Gjest Cho Skrevet 7. februar 2010 #20 Skrevet 7. februar 2010 De eneste overflødige kiloene du har er ham. Haha så bra, og så sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå