Gjest TS Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei! Bare lurte på om noen andre opplever det samme som meg og sambo? Forskjellige "personer" som vil at du skal legge di til som venner på msn. Får forespørsel om dette hele tiden, av bare ukjente mail adresser. Det begynte med at dette bare skjedde på sambo sin maskin, men idag kom det faktisk på min også. Hva kan dette være? Han sier han ikke har lagt ut mail adressen sin noen sted, og jeg har iallfall ikke gjort det, så tror ikke det er reelle personer. Noen som har en ide om hvordan fjerne det eller? Virusprogrammet registrerer det ikke iallfall..
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Sliter med det samme jeg også. Lurer på om det kan være at jeg har brukt hotmail-adressen min på når jeg har registrert meg på et eller annet forum eller et annet sted, hvor noen plukker den opp og legger meg til. Men hvis dere ikke har gjort dette, så aner jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Det samme har skjedd med meg. Etter jeg trykket godta på den ene så begynte "hun" og snakke på engelsk og jeg svarte "who are you"/don't add me again" osv. Så bloggerte jeg "personen" og etter det så skjer det samme nesten HVER dag! Sykt irriterende. Nå trykker jeg bare"Ikke godta, også krysser jeg av på "rapporer som virus", eller hva det står der. Håper det gir seg snart, ellers må jeg lage ny msn
Max Magnus Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Hele MSN er et eneste stort virus. Bytt til et annet program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå