-jinx- Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hvor får jeg kjøpe Tampax tamponger med plast-applikator i Bergen? Bruker vanligvis OB, men har lyst å prøve Tampax med den plast-applikator tingen Noen som har prøvd? Hva er bedre? Hvor kan jeg kjøpe tampax i Bergen? Og husker dere prisen? Takk for alle svar
Lykkelitenen Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Føler jeg ser tampax mer eller mindre over alt hvor de selger tamponger, men jeg ser strengt tatt ikke etter. Vita VET jeg har de inne, men er sikker på at jeg også har sett hos de fleste matvarebutikker...
lilleting Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jobbet i rema 1000 i sommer, og husker da at Tampax gikk ut av sortiment. Dette KAN bety at produksjonen ble stoppet. Vi selger heller ikke Tampax på Prix-butikken jeg jobber i nå (grunnet sortiment). Ikke i Bergen riktignok, men det aller meste er sentralstyrt når det gjelder grossistutvalget.
-jinx- Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Det finne sikkert i vanlig matvarebutikker, bare at jeg ikke har åpnet øynene mine skikkelig Synest bare at jeg ikke har sett dem før, men viss jeg bare ser godt etter og leter så finner jeg dem sikkert
Lykkelitenen Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 produksjonen er ikke stoppet, men det kan bety at de har blitt faghandel eksklusiv. Da vil de matbutikkene som har inn kun ha en siste rest og ikke bestille inn mer. Men Vita har, og jeg vil virkelig tro at de andre faghandlene også har....
Gjest Gjest_Chloé_* Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Synes å huske at de hadde det på den "grønne" butikken oppe ved fløybanen... Helios, eller noe sånt?? husker ikke helt navnet, og er jammen ikke sikker på om jeg husker riktig. Men det kan jo være verdt et forsøk.. Hvis butikken er der ennå da, det er nå fem år siden jeg bodde i Bergen Tampax var det eneste jeg brukte tidligere, men nå har jeg byttet til Mooncup som jeg kjøpte for tre år siden på nett. Jeg går aldri tilbake til tamponger! Lykke til med letingen
Nuppu Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Rema 1000 i Nygårdsgaten har hvertfall! :D
Helyn Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 (endret) skrev feil Endret 16. februar 2010 av Helyn
Gjest lulua Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 nå bor ikke jeg i bergen,men her hvor jeg bor selges de vell så å si i alle daglivarebutikker.. Jeg prøvde de for første gang forrige måned faktisk, og jeg må si jeg likte de mye bedre enn ob..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå