Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Våknet til et fantastisk vær idag og er nå SÅ klar for å finne frem termosen, varme klær og komme meg ut på tur!

Det bittelille problemet er at jeg er så dårlig på turområdene i Oslo.. Vet jo selvsagt om Sognsvann, men har aldri vært der.. Hvordan er det å gå der oppe nå, uten ski på bena? Googlet Sognsvann og stiene der litt, men ønsker å gå litt mer enn 5 km og bare rundt vannet. Er det noen som har forslag til en annen løype man kan ta til fots?

Supert om man kan sette seg ned underveis og grille litt pølser, f.eks.. :)

Har bil, så kommer meg frem til de fleste plasser.. Men har ikke behovet for å kjøre i en time liksom.

:helen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke kjent i Oslo, men ville bare si at du kan jo alltids stikke innom turistforeningen og få masse fine tips til løyper osv ved en senere tid :)

Dem har masse oversikt over turer, og få også en del besøkende innom som stadig forteller om hvor dem har vært, løyper osv.

http://www.dntoslo.no/

Ellers ved et par søk på Sognsvann på google finner man også litt informasjon, hva andre synes om stedet, erfaringer, løyper for ski og lignende.

(Klarer desverre ikke gi noe konkrete tips i en fei akuratt nå.)

Ellers synes jeg det høres veldig deilig ut det du nevnte med Søndagstur! Forfriskende greier.

Ha en kjempe flott søndag og en flott tur!

Skrevet
Er ikke kjent i Oslo, men ville bare si at du kan jo alltids stikke innom turistforeningen og få masse fine tips til løyper osv ved en senere tid :)

Dem har masse oversikt over turer, og få også en del besøkende innom som stadig forteller om hvor dem har vært, løyper osv.

http://www.dntoslo.no/

Ellers ved et par søk på Sognsvann på google finner man også litt informasjon, hva andre synes om stedet, erfaringer, løyper for ski og lignende.

(Klarer desverre ikke gi noe konkrete tips i en fei akuratt nå.)

Ellers synes jeg det høres veldig deilig ut det du nevnte med Søndagstur! Forfriskende greier.

Ha en kjempe flott søndag og en flott tur!

Hei, takk for tipset! :) sjekket med DNT og har blitt litt sånn halvveis klokere. Fikk med meg en venninne ut i sola idag og hun hadde nylig blitt tipset om en flott tur innover i Ellingsrudåsen! Så da pakket vi oss opp og marsjerte avgårde mot Mariholtet - noe som ble en flott tur! :)

- ha en super søndag selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...