Gå til innhold

Studentfest

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg starta nå i høst med fjernundervisning for å videre utdanne meg. Nå er det flere år siden jeg tok utdannelse, men jeg husker den gang var det ofte Torsdag som var den store dagen da studentene festa og hadde det jævla det morro. Nå når jeg er student, så må jeg bare kaste meg på dette student livet igjen. Er det noen som har gode tips på kule steder studentene trekker til i Oslo? Er det Torsdagen som er den beste dagen? Er det fortsatt slik som for 10-15 år siden at man kler seg litt spesielt ( palestiner sjal osv...) for å liksom henge med? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Student! :)

Vi er to studenter som er i tredve årene men har meldt oss på Fjernundervisning, fluebinding. Dette med tanke på å få oppleve studentlivet litt igjen og vi pleier å gå ut i helgene men har studentpil på torsdager. De andre ukedagene blir det lettøl bare da:)

PÅ disse studentkveldene opplever vi mye rart og man blir likksom litt barnslig igjen og det er en fin følelse. Den ene gangen satt vi og kasta chillinøtter på folk! Tenk deg vi hadde det morro a! :sjarmor:

Håper på å komme i kontakt med andre studenter da vi også kunne tenke oss å få annbefalt steder i Oslo og treffes. Vi bor på bygda og det er bare ett utested der vi bor. En bensinstasjon og en lokal matbutikk så det blir likksom litt snakk i bygda når vi er ute på utestedet hver torsadag og det ikke er neon andre som vet at vi faktisk er studenter. Det syns vi er leit så tips mottas med takk! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig, så var vel den fjernundervisningen mest for å kunne ta seg en pils midt i uka ja, blir liksom jævli dødt med lettøl. Nå tar jeg viderutdannelse i hekling av blondegardiner til små og store vinduer. Det var andre valget mitt, jeg kom ikke inn på første valget. Fluebinding høres spennende ut, får ta det til neste år da. Nå bor jeg i Hemnes og der er det ingen utesteder, kun en matbutikk som de steingammle tar seg en Lettøl på bakrommet. Pils må enn bestille en uke før og det selges kun hele kasser. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Studenter

Er det virkelig ingen som har noen forsalg??? I går satt vi på den lokale kroa og kasta nøtter igjen og for at lokalbefolkningen skal forstå at vi faktisk er studenter og er på studentkro har vi tatt med skoleransler.

Men vi har jo mest lyst til å være i Oslo på studentkro, toget innover tar ikke mer enn et par timer. Men vi vet jo ikke hvor vi skal gå! :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...