Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Halla! Jeg skal gjøre det slutt med dama, og lurer på smarteste måte å gjøre det på?
Breakeven Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Si det til henne face to face. Svare på alle spørsmål hun måtte ha så hun ikke sitter igjen som et spørsmålstegn.
robotkalle Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Pass på at hun ikke har noe hos deg, og du ikke har glemt igjen noe hos henne. Så sender du en SMS.
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Pass på at hun ikke har noe hos deg, og du ikke har glemt igjen noe hos henne. Så sender du en SMS. Jepp, har tenkt på SMS.
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Si det til henne face to face. Svare på alle spørsmål hun måtte ha så hun ikke sitter igjen som et spørsmålstegn. Skal jeg være ærlig, eller skal jeg pynte på sannheten?
Kosemose Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg syns du skal være så ærlig som mulig, for hvis du pynter for mye på sannheten kan hun få falske forhåpninger om at du skal angre deg eller at du ikke mener det. Ikke si at du slår opp fordi du "trenger å være alene nå", si heller at du ikke (lenger) er forelsket i henne og at du kjenner deg selv så godt at du vet at du ikke kommer til å bli det (igjen) heller. Hvis du dumper henne fordi du ikke føler nok for henne så vær ærlig på det. Og for gudsskyld - ikke kom med noen halvkvedede viser om at "kanskje det kan bli dere igjen, bare du får litt tid for deg selv...". Hvis hun er glad i deg vil slike utsagn gjøre det mye vanskeligere for henne å komme videre, og du vil vel at hun skal glemme deg og gå videre.
robotkalle Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Det gjør vondt å få noen til å hate deg. Det er vel egentlig ikke henne du bryr deg om, men deg selv. Et alternativ er å behandle henne som dritt over lengre tid, te deg som en slask, ikke gidde å finne på noe, mobbe henne, osv. Da går hun lei. Eller så er det bedre å sende en melding, da kan du tillate deg å være styggere, når du ikke snakker med henne face2face. F.eks, det var hyggelig så lenge det varte, men nå har jeg funnet meg noen som er litt slankere og har finere personlighet.
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Det gjør vondt å få noen til å hate deg. Det er vel egentlig ikke henne du bryr deg om, men deg selv. Et alternativ er å behandle henne som dritt over lengre tid, te deg som en slask, ikke gidde å finne på noe, mobbe henne, osv. Da går hun lei. Eller så er det bedre å sende en melding, da kan du tillate deg å være styggere, når du ikke snakker med henne face2face. F.eks, det var hyggelig så lenge det varte, men nå har jeg funnet meg noen som er litt slankere og har finere personlighet. haha, hva er du for en slask?
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Jeg syns du skal være så ærlig som mulig, for hvis du pynter for mye på sannheten kan hun få falske forhåpninger om at du skal angre deg eller at du ikke mener det. Ikke si at du slår opp fordi du "trenger å være alene nå", si heller at du ikke (lenger) er forelsket i henne og at du kjenner deg selv så godt at du vet at du ikke kommer til å bli det (igjen) heller. Hvis du dumper henne fordi du ikke føler nok for henne så vær ærlig på det. Og for gudsskyld - ikke kom med noen halvkvedede viser om at "kanskje det kan bli dere igjen, bare du får litt tid for deg selv...". Hvis hun er glad i deg vil slike utsagn gjøre det mye vanskeligere for henne å komme videre, og du vil vel at hun skal glemme deg og gå videre. Bra tips. Dette er den andre dama jeg dumper. Det gikk ikke så bra når jeg gjorde det slutt med den første dama, for å si det slik. Det ble slutt, men hun ble rimelig sinna. Jeg gav henne komplimenter i ti minutter før jeg sa at det ikke fungerte mellom oss. Pluss den tradisjonelle "det er ikke deg, det er meg"
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 SMS ?? Jaja, det tar jo aldri slutt pa feige mannfolk !
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 SMS ?? Jaja, det tar jo aldri slutt pa feige mannfolk ! Jeg har TENKT på SMS. Det er nok best å si det direkte til henne.
Kamikatze Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Endre status på FB til singel? :gjeiper:
Kosemose Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Bra tips. Dette er den andre dama jeg dumper. Det gikk ikke så bra når jeg gjorde det slutt med den første dama, for å si det slik. Det ble slutt, men hun ble rimelig sinna. Jeg gav henne komplimenter i ti minutter før jeg sa at det ikke fungerte mellom oss. Pluss den tradisjonelle "det er ikke deg, det er meg" Ja man gjør jo gjerne slik for å være snill mot den man dumper eller for å føle seg mindre dårlig selv. Men min erfaring fra meg selv og venner som har dumpet/blitt dumpet er at den dumpede kommer seg raskere hvis budskapet er utvetydig og klart og ærlig. Hvis du gir masse komplimenter før du dumper så er det ikke så rart om hun blir sint, føler seg lurt, føler at alt du har sagt har bare vært løgn, eller at hun nekter å tro på at dere ikke kan bli sammen igjen. Og du Robotkalle(?): Når man behandler folk dårlig over tid begynner de ikke nødvendigvis å hate deg, og hadde du hatt litt mer erfaring med kvinner ville du visst at de ikke nødvendigvis går lei hvis du blir mer avvisende eller behandler de dårlig. Noen ganger faktisk tvert i mot. Men dette finner du ut av etter hvert som du blir litt eldre og får deg noen kjærester og sånn
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Ja man gjør jo gjerne slik for å være snill mot den man dumper eller for å føle seg mindre dårlig selv. Men min erfaring fra meg selv og venner som har dumpet/blitt dumpet er at den dumpede kommer seg raskere hvis budskapet er utvetydig og klart og ærlig. Hvis du gir masse komplimenter før du dumper så er det ikke så rart om hun blir sint, føler seg lurt, føler at alt du har sagt har bare vært løgn, eller at hun nekter å tro på at dere ikke kan bli sammen igjen. Det høres rimelig fornuftig ut. Klar tale tillater lite tvil. Det er jo kjipt å gjøre det slutt med ei dame, det er derfor jeg gjerne vil være "snill" med henne med å gi henne komplimenter osv før jeg gjør det slutt. Men ser at hun kan bli forvirret av det.
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Hva med å slå opp etter vi har hatt sex? Hun er alltid i godt humør da
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 Skal jeg være ærlig, eller skal jeg pynte på sannheten? Vær ærlig.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 FACE TO FACE! Du ekke mye mann hvis du ikke kan gjøre det på den eneste riktige måten, nemlig å si det til henne mens du ser henne i øynene! Hvor patetisk og feigt er det ikke å sende sms??! Kutt ut a, vis at du er noe.. tro meg, selv om hun antagelig blir kjempe såret uansett, vil hun tenke mye mer positivt om deg i ettertid og du avslutter det hele på en ok måte. Og som det var skrevet før her, vær helt ærlig, alle kort på bordet, svar på evt spm hun kommer med og ja.. vis at du bryr deg selv om du ikke ønsker å fortsette forholdet. Du må ofre litt altså, men husk: det er henne det er synd på, ikke deg..
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #18 Skrevet 7. februar 2010 FACE TO FACE! Du ekke mye mann hvis du ikke kan gjøre det på den eneste riktige måten, nemlig å si det til henne mens du ser henne i øynene! Hvor patetisk og feigt er det ikke å sende sms??! Kutt ut a, vis at du er noe.. tro meg, selv om hun antagelig blir kjempe såret uansett, vil hun tenke mye mer positivt om deg i ettertid og du avslutter det hele på en ok måte. Og som det var skrevet før her, vær helt ærlig, alle kort på bordet, svar på evt spm hun kommer med og ja.. vis at du bryr deg selv om du ikke ønsker å fortsette forholdet. Du må ofre litt altså, men husk: det er henne det er synd på, ikke deg.. Jeg er klar over dette. Men hvilket tidspunkt er best? Skal jeg invitere henne på middag? Forrige dame tok jeg med i parken, spiste is, gave henne komplimenter, og så dumpet henne. Det var nok ikke det smarteste jeg har gjort.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Jeg er klar over dette. Men hvilket tidspunkt er best? Skal jeg invitere henne på middag? Forrige dame tok jeg med i parken, spiste is, gave henne komplimenter, og så dumpet henne. Det var nok ikke det smarteste jeg har gjort. Du høres rimelig dum ut. Man tar ikke med noen på middag for å gjøre det slutt. Spise is og gi komplimenter!?! Går det an å gjøre det verre enn det... Skjønner du ikke at du gir inntrykk av at dere da har det veldig bra sammen og at dama tror du setter henne høyt når du gjør slike ting? Og så gjør du det for å dumpe henne! Du avtaler å møte henne på café fordi du har noe du vil fortelle henne. Enkelt og greit. Og du gir henne ingen komplimenter. Det er forferdelig nedverdigende å motta komplimenter før noen gjør det slutt.
Gjest keeg Skrevet 7. februar 2010 #20 Skrevet 7. februar 2010 Du høres rimelig dum ut. Man tar ikke med noen på middag for å gjøre det slutt. Spise is og gi komplimenter!?! Går det an å gjøre det verre enn det... Skjønner du ikke at du gir inntrykk av at dere da har det veldig bra sammen og at dama tror du setter henne høyt når du gjør slike ting? Og så gjør du det for å dumpe henne! Du avtaler å møte henne på café fordi du har noe du vil fortelle henne. Enkelt og greit. Og du gir henne ingen komplimenter. Det er forferdelig nedverdigende å motta komplimenter før noen gjør det slutt. hehe, jeg har ikke helt stålkontroll på å avslutte forhold, nei. Jeg har tidligere tenkt at siden jeg skal være "slem" og gjøre det slutt så må jeg også være litt snill med henne, derfor "is og komplimenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå