Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg leser om tørr hud og fuktfattig hud, men nå vet jeg virkelig ikke hva jeg har. Huden kjennes stram og jeg ser at den strammer seg. Flasser på nesen. Rød og litt nuppete i kinnene. Har hatt problemer med urenheter tidligere, men det er borte nå. Jeg pøser på med fuktighetskrem (Hydra floral) og nattbalmen til Decleor men ser ingen bedring. Dette har hudpleiere anbefalt meg da jeg var innom salong for å spørre. Har jeg kjøpt feil produkter?
psawyer Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hvis ikke Hydra Floral virker, så har du kanskje tørr hud. Hydra Floral gir fukt, ikke fett som tørr hud trenger.
Jade Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Gå til hudpleier å få en hudanalyse (jeg går utifra du ikke fikk det sist?). Og så ber du om vareprøver før du kjøper. Hvis de ikke har, så kan du jo ta med noen små prøvebokser og høre om du kan få litt i de (vet ikke om de gjør det, men det er jo dumt å svi av flere hundre kroner på et fantastisk produkt som ikke passer din hud).
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Rød og nuppete i kinnene er nærmest garantert rosacea. Du bør dra til en hudlege og få hjelp med det også, før det blir værre.
Skylines Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg bruker Decleor Nutridivine Nutriboost Ultra Cocooning Cream nå på vinteren. Den er genial til tørr hud! Søk etter den på feel unique, jeg vil absolutt tro at denne hjelper. Jeg har veeeldig tørr hud. På natten kombinerer jeg den med Angelique Balm for tørr hud under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå