Zianta Skrevet 31. desember 2003 Forfatter #161 Del Skrevet 31. desember 2003 Takk for alle blåe nyttårs hilsner. :D Blått Nytt År til dere også Nå er jeg ferdig å pakke alt vi skal ha med til Trondheim (uten om toalettsaker). Så etter jeg er ferdig på jobb i morgen, så drar vi. Gleder meg ikka akkurat til å stå opp kl. 05.00 i morgen, for å kjøre faktureringen (noe av det kjedeligste jeg vet). Men når det ikke er noen andre som kan det, så må det bli sånn. :-? Håper vi rekker opp til Trondheim innen World Idol Resultatene begynner. Heia Kurt! Fredag kl. 11:40 har jeg UL. Det blir spennenede om det er noen egg der nede. Har kjent noe aktivitet i eggstokkene de siste dagene, så noe må det jo være der. Spørs bare om hvor mange det er og hvor modene. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 1. januar 2004 #162 Del Skrevet 1. januar 2004 Takk for hilsen Zianta.. :D Ha et riktig godt nytt år du også, og lykke til i Trondheim.. *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 1. januar 2004 #163 Del Skrevet 1. januar 2004 HEIA KURT Han e bare helt enorm tenk å vinne da jhelt utrolig. Håper du fikk den med deg og at turen til Trondheim gikk fint. Skal tenke masse på deg i morgen send meg en sms da Krysser fingrene for deg at det blir MANGE store fine egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 2. januar 2004 "Hobbiten" Kurt er bare helt Konge! Jeg sto opp kl. 05.00 i går og dro på jobb slik at jeg var der kl. 06.00. Faktureringen gikk heldigvis uten problemer og jeg hentet Killer på toget da jeg var ferdig. Vi kjørte rett opp til Trondheim og var fremme kl. 19:50. Akkurat da World Idol begynte. Jiippii! Fikk med meg alt. Det var litt gøy å se ansiktet på Kelly og spesielt Will Yong (som gjorde en forferdelig versjon av Doors' sang) da Kurt fikk beste poeng gang etter gang. Var på UL i dag. Det var ikke så mange egg nå heller, men det var hvertfall 4 modne. Det blir uttak på mandag 5/1 og dersom eggene ser bra ut så blir det tilbakesetting onsdag 7/1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 2. januar 2004 #165 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg heier på de fire modne eggene! Lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. januar 2004 #166 Del Skrevet 2. januar 2004 Krysser fingrene for dette er de kvalitetseggene og kansje er den noen so har gjemt seg og titter frem på mandag LYKKE TIL TENKER MASSE PÅ DEG VET DU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. januar 2004 #167 Del Skrevet 2. januar 2004 Lykke,lykke til på mandag! Vi satser på at dette er gulleggene! Skal krysse alt jeg kan for at dette skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. januar 2004 #168 Del Skrevet 4. januar 2004 LYKKE TIL I MORGEN Ja nå krysser jeg alt som går ann å krysser, håper alt går greit med uttaket LYKKE KLEMMER FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 4. januar 2004 Takker og bukker for lykke ønskningene! (den bukker, asså!) Bizzy og Lillen har helt ødelagt betydningen av denne smilyen med sine påfunn! Jeg er litt lei meg nå Jeg skulle ta eggløsningssprøyten med Pregnyl kl. 19:00 i går kveld, men jeg hadde glemt mobilen min på rommet og hørte ikke den da den ringte. Vi satt på tv stuen og så en film. Kom ikke på det før kl. 20:45 :oops: Er ikke vant til å ta sprøyte på kvelden lenger. Har bare tatt sprøyter kl. 10 den siste måneden. Har prøvd å ringe Seksjone for Barnløse på St. Olav, men det er ingen der. Vi reiste til og med ned for å se om det var noen å snakke med. Har nesten ikke sovet i natt, tenk om min forglemmelse ødleger hele forsøket. Jeg har første time for uttak i morgen kl. 08:00 så jeg får ikke snakket med noe før det blir vår tur heller. Er det noen der ute som har noen trøstende ord? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. januar 2004 #170 Del Skrevet 4. januar 2004 Uff da :trøste: Jeg vet ikke håper virkelig det ikke ødlegger forsøket :trøste: Klemmer fra Pia :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. januar 2004 #171 Del Skrevet 4. januar 2004 Skulle ikke tro at det ville ødelegge forsøket,det er jo bare 1t og 45 min. senere enn du skulle..Skulle tro at de har en liten sikkerhetsmargin innlagt der. Kanskje de også kan ta deg sist om dere er flere som skal den dagen.Går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 5. januar 2004 Da var uttaket over. Selv om det var 4 helt tydlige eggposer på UL fredag, så fikk de bare ut 2 egg. Det ser ikke ut til at vi skal få det lett på noen måte. Odsene for å greie å få barn er jo ikke akkurat store når han har dårlig sædkvalitet og jeg knapt nok greier å produsere egg. Jeg valgte ikke akupunktur denne gangen, men fikk litt dop i stede. Jeg vet ikke hvor mange bedøvelses sprøyter de satte i livmoren, men dæven dutte det er veldig, veldig ubehagelig. Kjente ikke så mye til selve uttaket (heldigvis). Ble litt kvalm av det smertestillende de hadde i kanylen, men det går vel bedre etter en stund. Åååååh, jeg har bare lyst til å legge meg ned å gråte. Men det sitter liksom fast. Har ikke stor tro på at det skal gå bra denne gangen heller. Det blir sikkert avbrudd for oss nå også. De stakkarslige to eggene, orker nesten ikke håpe at det skal gå bra. Blir bare så skuffet om det ikke gjør det. Det er vanskelig å smile til verden, når hele alt inne i deg gråter. Klem fra en veldig trist Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 5. januar 2004 #173 Del Skrevet 5. januar 2004 Uffameg.... :trøste: Skal visst ikke være lett for dere dette her. Har dere vurdert andre løsninger hvis dere ikke skulle være så heldige å bli gravide denne gangen? Adposjon for eksempel? Kanskje ikke rette tidspunktet å spørre på.. Sorry.. :-? Har egentlig ingenting å si annet enn at jeg føler med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 5. januar 2004 #174 Del Skrevet 5. januar 2004 Uff da Ziante det var ikke kjekt, men du MÅ ikke gi opp :fy: Nei det har du ikke lov til, selv om dere ikke skulle få satt inn denne gangen så kan det fortsett gå. Hva med å prøve Danmark?? Har en arbeidskollega som har prøvd både det offentlige og privar hun har gjennomgått fem forsøk og fått to herlige jentene. Men de to gangene det lykkes var på priv klinikker. Tror vi kommer til å prøve Danamark hvis vi ikke lykkes må ihvertfall vurdere det. TENKER MASSE PÅ DEG VENNEN :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. januar 2004 #175 Del Skrevet 5. januar 2004 Har ikke så mye å si, vil bare gi deg en god Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. januar 2004 #176 Del Skrevet 5. januar 2004 :trøste: Trist å lese t du har det vanskelig nå. Men bare gråt du Zianta,gråt mye og lenge om det ikke går bra denne gangen. Tror gråt gjør godt av og til.Du trenger ikke være så tøff hele tiden.Men prøv å hold håpet oppe enda litt til, kan jo være at det går bra enda Og om det ikke gjør det så har du flere muligheter enda,også i Danmark for eksempel.. Skal krysse alt jeg kan for dere!! :blomst_opp: og fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #177 Del Skrevet 6. januar 2004 Klokka er 9:35 og de har ikke ringt ennå. Det må jo være positivt. :smile: *smiler litt forsiktig* Skal ned på sykehuset og få en sprøyte som forbreder livmoren på tilbakesetting kl. 10:30. Nå må jeg gå og spise frokost. Fortsettelse følger......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 #178 Del Skrevet 6. januar 2004 Spennende asså... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. januar 2004 #179 Del Skrevet 6. januar 2004 Vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til i dag! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 6. januar 2004 Et av eggene var blitt beftuktet. :rosasmil: Jeg har fått en sprøyte i baken. Da gjenstår bare ventingen fram til i morgen. Har egget delt seg som det skal. Det blir et spennende døgn. Heldigvis så skal de ringe i morgen tidlig og si i fra. Har nemlig ikke time for innsetting før kl. 13.00, hadde jo gått på veggen om jeg ikke fikk vite noe før vi var der nede. Setter stor pris på alle lykke ønskninger. Tusen takk! Trenger litt ekstra hjelp det siste døgnet, om dere kan krysse alle ledige kroppsdeler for meg så hadde det vært kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå