Zianta Skrevet 18. april 2008 Forfatter #961 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke så stor grunn til å juble i dag som i går. Av de 4 eggene ut i går er det bare ett som er befruktet i dag. De ringer i morgen kl. 9 for å se om det har overlevd natten og delt seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. april 2008 #962 Del Skrevet 18. april 2008 Uff, så kjedelig da! Da håper jeg virkelig at det siste holder seg levende og utvikler seg og at det er det som skal til for å gi dere et lite søsken til Henning! Masse lykke til til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. april 2008 #963 Del Skrevet 20. april 2008 Huff så kjedelig at bare ett egg har klart seg og blitt befruktet, krysser 3 sett fingre og 3 sett tær for at dette egget klarer seg fint, og kan tilbakeføres! Lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. april 2008 Forfatter #964 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det er ikke alle eventyr som har en lykkelig slutt, og dette er et av dem. Egget hadde ikke utviklet seg vider i løpet av natten. Det var derfor ikke noe å sette tilbake, og forsøket regnes som avbrutt. I teorien har vi dermed fremdeles 3 forsøk igjen. Men jeg skal snakke med en lege senere, for å høre om det i hele tatt er noen vits i å prøve mer. I dette forsøket har jeg gått på max dose av hormonstimulering og allikevel så ble det kun 4 egg. Jeg har litt dårlige eggreserver og mannen har elendig sædkvalitet så det er i grunn et mirakel at vi har fått Henning. Derfor er jeg ekstra takknemlig over at vi har fått han. Hva som skjer videre avhenger av samtalen med legen, men uansett så vil eventuelle nye forøsk bli i på Sykehuset Telemark i Porsgunn. Det var slitsomt å bo på hotell i 12 dager med en 3 åring som skal aktiviseres Endret 21. april 2008 av Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. april 2008 #965 Del Skrevet 21. april 2008 Så trist Zianta Håper håper håper at det kommer noe positivt ut av samtalen med legen, og at dere kan få et mirakel til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. september 2008 #966 Del Skrevet 12. september 2008 Hei Hvordan går det med deg? God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 21. september 2008 Forfatter #967 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei og hopp! Det går bra med meg. Litt lenge siden jeg har vært her inne nå ja Vi har flyttet over til Porsgrunn, og var inne der til forsamtale 1. juli. Jeg er på min 19. dag med nesespray, og det går overraskende bra. Lite bivirkninger denne gangen egentlig. Det kjennes ut som om jeg går med en litt trang caps, og så har jeg hatt litt hete tokter de siste dagen. Tiradag så begynner jeg med sprøyter. Torsdag 2. oktober så skal jeg inn til ultralyd sjekk av eggene. Endret 21. september 2008 av Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. november 2008 #968 Del Skrevet 28. november 2008 Hei! Hvordan går det med dere?? håper aly står bra til, og allerhelst at du nå ruger på et nytt mirakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå