Cielo Skrevet 26. november 2004 #701 Del Skrevet 26. november 2004 Gratulerer med gutten! Håper du får en fin helg! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2004 #702 Del Skrevet 26. november 2004 Så koselig med en liten guttepjokk da!! Håper dere får en avslappende og fin helg, alle 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. november 2004 #703 Del Skrevet 26. november 2004 HA EN SUPERFIN HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. november 2004 #704 Del Skrevet 26. november 2004 Så koselig med en da! Synes "alle" får jenter for tiden... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. november 2004 #705 Del Skrevet 28. november 2004 Takk for gode råd i dagboken min, Zianta! :bukke: Og gratulerer med en liten gutt der inni magen! :hjerter2: Ønsker dere en avslappende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. november 2004 #706 Del Skrevet 30. november 2004 Gratulerer med en liten gutt i magen - kan anbefale dem på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #707 Del Skrevet 2. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. desember 2004 #708 Del Skrevet 2. desember 2004 *nysgjerrig* Hva er grunnen til i dag da? (noe jeg har gått glipp av igjen?) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. desember 2004 #709 Del Skrevet 2. desember 2004 GRATULERER MED DAGEN HÅPER DU FÅR EN FANTASTISK DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. desember 2004 #710 Del Skrevet 2. desember 2004 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 2. desember 2004 #711 Del Skrevet 2. desember 2004 Grattis så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. desember 2004 #712 Del Skrevet 2. desember 2004 Gratulerer så mye med dagen! Håper den har vært flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 2. desember 2004 #713 Del Skrevet 2. desember 2004 Næmmen, har du bursdag du da.. Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. desember 2004 #714 Del Skrevet 3. desember 2004 Gratulerer med dagen igår! Og med vissheten om at det er en gutt der inne! Var det ike det jeg gjettet? Husker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. desember 2004 #715 Del Skrevet 4. desember 2004 Takk for praten på MSN i dag alltid like koz og prate vet du Håper kaka ble vellykket den går nok unna når gjestene kommer i morgen kan jeg tenke meg. Ville egentlig bare komme og si god natt jeg natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 5. desember 2004 #716 Del Skrevet 5. desember 2004 Litt treg her, men vil også gratulere med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #717 Del Skrevet 7. desember 2004 Tusen takk for alle bursdags hilsener! Nå er jeg sliten Har vært på jobb både i går og i dag, og det har vært kjempe mye å gjøre. Ei som har sluttet og hun som ersatter sliter litt med å komme inn i tingene. Jeg har derfor måttet hjelpe til og har jobbet på spreng i 2 dager nå. Da har jeg brukt opp jobbe kvoten for denne uken, så da blir det slappe av resten av uken. :rosasmil: Lille gutt i magen er kjempe aktiv inne i mellom. Av og til tror jeg han holder på med karate eller airobic eller noe slikt. Og noen ganger kjennes det kjempe rart, det kiler liksom. Lurer på hva han holder på med da? :klø: Jeg var å kjøpte meg en ny bh i går. :o Viste at puppene hadde vokst, men ikke så mye. Har gått fra 85B til 90D. :oops: Hvor skal dette ende? Håper ikke de vokser så mye mer når melken kommer. En annen ting jeg også har lagt merke til er at jeg glemmer å ta hensyn til magen. Når jeg skal "snike" meg forbi ting, så er den alltid i veien. Og vanskeligere blir det............. Har kommet til 26+1 i dag, og bare 14+1 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. desember 2004 #718 Del Skrevet 10. desember 2004 God helg, Zianta! Det blir spennende å se på tirsdag hvor mye i veien magen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2004 #719 Del Skrevet 10. desember 2004 Takk for koselig hilsen Zianta... Håper du får ei fin adventshelg!!! Stor klem fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #720 Del Skrevet 13. desember 2004 Har hatt en fin helg ja. Lørdag var vi en tur i Sverige og handlet litt. Ikke noe baby ting ennå, bare kikket der. Søndag hadde vi venner på pinnekjøtt middag, og så på "Atter en Konge" ekstramaterial versjonen. Jeg fikk vite på jobben i dag at hovedkontoret (der jeg jobber) skal flytte i løpet av våren/sommeren 2005. Vi holder til på Vøyenenga i Bærum nå, og når de flytter så blir det enten til Alnabru i Oslo eller Fjellhamar i Lørenskog. Vi bor på Spikkestad rett utenfor Drammen nå. Å reise fra Spikkestad til Fjellhamar hver dag er helt uaktuelt. Det går til nød å reise til Alnabru, men jeg ser ikke for meg at det lar seg kombinere med 100% stilling. Arbeidstiden min nå er fra 7-15 (eller 8-16). Det er ingen barnehager eller dagmammaer som har åpent fra 6-17, og ikke vil jeg ha barnet mitt i barnehagen så lenge heller. En annen ting er at det er veldig dårlig barnehage dekning i Røyken kommune, spesielt for barn mellom 1-3 år. Vi har en avdeling i Drammen, så om de kunne ordne med et kontor/ stilling for meg der hadde vært flott. Dette ligger jo over 1 år frem i tiden, men det ble plutselig masse ting å ta med i betraktningen når det gjelder permisjon osv. Masse regning på hva som kommer til å lønne seg for oss. * Vi må mest sansynelig kjøre 2 biler til jobb. * Økte bensin og forsikrings utgifter. * Jeg bør/må redusere stillingen min til max 80%. * Hvor mye forskjell utgjør skatteklasse 1 og 2 (om jeg er hjemme eller ikke). * Hva om jeg er hjemme og tar et dagbarn i tillegg. Nei, jeg blir helt koko i hodet av å tenke på det? Dette må drøftes og regnes nøye over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå