pondusa Skrevet 25. mars 2004 #301 Del Skrevet 25. mars 2004 Sporty gjort!! Det bladet skal jeg kjøpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 26. mars 2004 #302 Del Skrevet 26. mars 2004 Dere er kjempetøffe!!! Hurra, hurra jeg abonerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. mars 2004 #303 Del Skrevet 29. mars 2004 Gleder meg til å se den artikkelen. Klem fra Mayamor som bøyer seg i støvet... :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #304 Del Skrevet 29. mars 2004 Tusen takk for støtte erklæringer! Jeg er ganske spent på hvordan de oppfattet oss, og hvordan vi kommer til å bli framstilt i bladet. For alt jeg vet, så syntes de at vi var noen rare tullinger som ikke fortjener å få barn. Jeg er så glad i dag! Jeg snakket med St. Olav i dag, og fikk endelig resultatet av blodprøvene mine. Jeg får flere forsøk! Satser derfor på at det blir et forsøk i juni. Hvis ikke så må vi vente til august. Da har jeg en ekstra motivasjon nå de siste ukene av Grete Roede. Jeg vil gå ned de få kiloene slik at jeg kan være på 70-tallet. Det er ikke mer enn 3,5 kg som skal til, men de er så utrolig seige de siste kg. Og om ikke annet så tar jeg meg bedre ut på Kretas vakre strender. Klem fra en kjempe glad Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 29. mars 2004 #305 Del Skrevet 29. mars 2004 Så flott da!! Er virkelig glad på deres vegne! Da har du virkelig mye å se frem til denne sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi var hos homeopat for første gang i går. Han er ekspert på bl.a. barnløshet, så jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har vært hos han tidligere. :-? I samtalen spurte han om alt fra syklusforløpet mitt, sædavgangen til mannen, sexlivet vårt og til hva vi liker å spise. Håper det kan være til noen hjelp. Mannen fikk i hvertfall en kur som han skal gå på for å forbedre sæd kvaliteten. Både antallet og utseende på de som er der. Han skal spise 1 ss gresskarkjerner tre ganger om dagen og ta 1 kapsel med dvergpalmeekstrakt (tror jeg det var). Jeg fikk noe som så ut som 1/4 sukett (og smakte søtt også). Neste mandag skal jeg på første behandling med fotsoneterapi. Og jeg kommer vel til å ha ca en behandling i uken fram til forsøket. Så håper jeg at dette vil ha en positiv virkning på eggproduksjonen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. mars 2004 #307 Del Skrevet 30. mars 2004 Ei på jobb ble gravid etter 6-7 år uten hell og tre prøverørsforsøk - etter at hun begynte med fotsoneterapi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. mars 2004 #308 Del Skrevet 30. mars 2004 Gleder meg til å lese den artikkelen jeg også Syns det er kjempe bra gjort !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #309 Del Skrevet 30. mars 2004 Åååååååååå....... Jeg fikk akkurat mail fra en venninne. Vedlagt var UL bildet fra kontrollen i går. Den var bare helt nydelig. De er heldige. Hun er 17+3 på vei. Nei, nå kjenner jeg at jeg får tårer i øynene igjen. Og det bare av å skrive om det. :cry: Jeg håper at det er vår tur snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. mars 2004 #310 Del Skrevet 30. mars 2004 *snikleser Bizzy er innom å legger igjen spor..* Så koselig å høre at dere får flere forsøk!! Jeg er veldig imponert over pågangsmotet ditt Har også hørt at fotsoneterapi skal kunne gjøre underverker for ufrivillig barnløse, så da krysser jeg fingrene for at homeøpaten og fotsoneterapien ordner opp Følger med på deg, og håper på full klaff på neste forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #311 Del Skrevet 30. mars 2004 Da har jeg blitt ennå litt lettere. 0,6 kg ned denne uken også :D Hvert gram et et skritt nærmere målet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. mars 2004 #312 Del Skrevet 30. mars 2004 Du er flink du... (Kan du ikke sende over en dose med slanke-motivasjon til meg også) Ellers så har jeg et spørsmål til deg ang prøverør ved St.Olavs. Sa de noe spesielt til deg om når og hvor du skulle sette sprøytene??? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #313 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er sommer ute! :o Det er 20 grader på termometeret bak huset i skyggen. Og i dag er første grill dag. Jeg griller hamburgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. mars 2004 #314 Del Skrevet 31. mars 2004 Hæ? Hvor i all verden bor du da ? Heldiggris..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #315 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. april 2004 Forfatter #316 Del Skrevet 4. april 2004 Takk for hilsenene. Alltid gøy når noen har vært inne og lagt igjen spor etter seg. I dag dro jeg på trening for å ta en Tripp Trapp1 time (Step). Hun som skulle ha timen var syk, så det var blitt gjort om til en Arobic1 time. Han som hadde timen satte i gang med et forrykende tempo og trinn kombinasjoner som jeg aldri har sett på en aribic1 time før. Jeg prøvde å henge med så godt jeg kunne. Etter å ha hoppet og sprettet rundt i 60 min, så var det tid for litt situps. Da fortalte han at han hadde tatt oss gjennom et airobic3 program! Ikke rart jeg hadde problemer med å følge med. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 #317 Del Skrevet 4. april 2004 Hei du, og takk for hilsen i dagboken min. Stikker bare innom for å ønske deg en fin påske også. (Og den aerobic3-timen hørtes ikke SÅ spennende ut, nei) :-? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #318 Del Skrevet 5. april 2004 Vi var hos homeopaten igjen i dag. Jeg trodde det bare var jeg som skulle få behandling, men mannen fikk også. Først fikk jeg en slags trommel rundt hoftepartiet. Den sendte ut varme og magnet strålinger. Skulle være bra for blodsirkulasjonen i omerådet. Så kikket han på øynene mine, tok pulsen og så på tungen min. Ut i fra dette fortalte han at energien til nyrene ikke var på sitt beste. Og at dette igjen påvirket eggkvaliteten. Jeg fikk derfor 3 akupunktur nåler i øre for dette. Så begynte han med fotsone terapi. AU! :o Da han trykket på punktene rundt anklene, som skal stimulere livmoren og eggstokkene så gjorde det kjempe vondt. Håper det blir bra til slutt. Jeg fikk så en nål i hvert ben og 3 i magen. Dette lå jeg med i nesten 1 time. Tilsammen varte behandlingen i 1 1/2 time. Han fortalte at det ikke var bra å ha piercing i navelen, for dette tar energi fra livmoren. Gjett om jeg skal kvitte meg med min fortest mulig. Vet bare ikke hvordan jeg skal få den ut lenger, har nemlig hatt den i 8 år. Tror den nesten har grodd fast. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. april 2004 #319 Del Skrevet 5. april 2004 Spennende med homeopat og fotsoneterapi. Har hørt om flere som har lyktes etter dette!! Ha en knall påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 6. april 2004 Forfatter #320 Del Skrevet 6. april 2004 I dag er siste arbeidsdag før påske ferie! :-) Jeg måtte ringe "ekspert hjelp" for å få ut piersingen min. dvs. broren min. Men hans hjelp fikk jeg den ut. Nå har jeg en liten navel (hull)over navelen min. GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå