Zianta Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #361 Del Skrevet 10. juni 2004 Da kom mensen for 5 min siden. Og jeg starter på spay i morgen. Sprøyter på lørdag og UL på torsdag 17. juni. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 11. juni 2004 #362 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei Zianta! Takk for at du ønsket meg velkommen i min nye dagbok. Lykke til med sprayingen (selv om jeg må innrømme at jeg ikke vet helt hva det innebærer). Jeg skal følge med og krysse fingre! Hilsen Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #363 Del Skrevet 11. juni 2004 Takk for lykke ønskningen!! :dagensrose: :dagensrose: Da var det første spray dag i morges. Og det var like ubehagelig som jeg husket. Svir så inmari i nesa og når det går over blir jeg tett. For ikke å snakke om den ekle smaken bak i halsen. Godt det bare er i 3 dager. Spurte mannen om han ville sette sprøytene på meg, for å føle at han var litt mer delaktig i prosessen. De 3 minuttene det tar å sprute i en kopp krever ikke så mye av han. Men han ville ikke - han er redd for at det skal gjøre vondt. Søte mannen min. :hjerter2: :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #364 Del Skrevet 11. juni 2004 Åååååååå..... Jeg har verdens snilleste, søtest og mest romantiske mann. Det kom et bud med blomster og ballonger fra Baloon company. Det var 7 langstilkede roser og ballong med bamser og hjerter inni. På kortet står det: Forside: Det beste med dette kortet.... Innside: Er den som holder det. Så har han skrevet: "Jeg gleder meg til å dra til Trondheim og lage baby med deg". :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. juni 2004 #365 Del Skrevet 11. juni 2004 Åhhh.... Så hærlig. Slikt lyser virkelig opp dagen Du får ta godt vare på mannen din da - slike er det langt imellom vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. juni 2004 #366 Del Skrevet 11. juni 2004 :hjerter2: Så romantisk av nmannen din da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. juni 2004 #367 Del Skrevet 14. juni 2004 Så romantisk mann du har :-) Lykke til så masse nå. Håper virkelig at du lykkes *stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. juni 2004 #368 Del Skrevet 15. juni 2004 Han må du ta godt vare på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. juni 2004 #369 Del Skrevet 15. juni 2004 Ønsker deg lykke til med UL! Håper du har masse fine egg! :D Fantastisk mann du har! Han vet virkelig å ta vare på sin kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #370 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja, mannen min er en go'ing. Onsdag reiste vi til Trondheim, og i går var vi på UL igjen. Der kunne de se 3 egg på venstre side, og 1 egg på høyre side. Ikke så mye som jeg hadde ønsket, men jeg får ta det jeg får. De var litt små ennå (12-13 mm), så jeg må ta sprøyter i 2 dager til. Ny UL på lørdag. Om eggene ser bra ut da, så blir det uttak på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. juni 2004 #371 Del Skrevet 18. juni 2004 Krysser fingrene for mega egg *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. juni 2004 #372 Del Skrevet 18. juni 2004 XXXX alt jeg har for flotte egg i morgen!! Ønsker dere en riktig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. juni 2004 #373 Del Skrevet 18. juni 2004 Krysser alt for deg Zianta! Vi satser på at alt klaffer denne gang! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #374 Del Skrevet 19. juni 2004 2. ul er overstått, og de 4 eggene mine hadde vokst. I tilegg var det 2 nye egg som var synlige på høyre side. Men det spørs om de blir store nok til tirsdag. Siden jeg ikke har brukt spray mer enn de 3 første dagene, så må de følge meg ekstra nøye opp under stimuleringen. En sprøyte med 450ie Gonal-F i kveld. El sprøyte kl. 22:15 i morgen kveld. Og uttak kl. 08:15 tirsdag morgen. Det er nå det begynner å bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. juni 2004 #375 Del Skrevet 19. juni 2004 Krysser fingrene for dere, Zianta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. juni 2004 #376 Del Skrevet 19. juni 2004 Godt å høre! Skal krysse alt og tenke på dere i tiden fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. juni 2004 #377 Del Skrevet 19. juni 2004 Tusen takk for hilsen inne hos meg, Zianta! Må innrømme at jeg ikke visste at du skulle til Trondheim igjen nå... Håper dere ikke kjeder dere da, siden du spurte om things to do...! Du har rett; det er nå det blir spennende... Jeg krysser fingrene for at eggene er fine på tirsdag, og de nye eggene vokser fort, så de også er fine Jøss, så store eggene er! Jeg vet ingenting om dette fra før... Er de så store hos oss uten stimulering også?? Og jeg som trodde at embryoet var enda mindre... Krymper det etter egget har blitt embryo kanskje? Lykke til! Kos dere også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. juni 2004 #378 Del Skrevet 19. juni 2004 Det ER deres tur nå, Zianta. Krysser fingrene.... Ingen flere turer til Trondheim på dere nå *bestemme* Lillen - eggene er ikke så store som det du tror. Det som er så stort er eggposene - de blir vel litt i overkant av 20 mm eller noe - både med og uten stimulering. Eggene er så små at de ikke er synlige med det blotte øyet. Så du har ikke tatt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. juni 2004 #379 Del Skrevet 19. juni 2004 Kan ikke gjøre noe annet enn å gi deg og mannen din en jeg! Nei, mange! :klem: :klem: Masse lykke til med uttak og innsetting!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #380 Del Skrevet 20. juni 2004 Takk for hilsenene jenter! :dagensrose: Det er greit å ha noen som heier i kulissene, selv om man må gjøre alt selv. Nei da Lillen, vi kjeder oss ikke. Tenkte bare på om det var noe som skjedde i byen som jeg burde ha fått med meg. Vi har vært på kino 2 gangen allerede. Førs så vi den nye Harry Potter filmen. Den var veldig bra. Neste var The day after tomorrow. Den var helt grei som underholdning, kjekt å slå i hjel et par timer. I dag skal vi se på Troja. Den må jo bare bli bra med Brad Pitt og Orlando Bloom i hovedrollene. Håper det er noe slossing der også slik at mannen har noe å se på. :oops: Nei, nå skal vi ut å gå en tur i det fine være (før det begynner å regne igjen). Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå