Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miobell
Skrevet (endret)

måtte fjerne..

Endret av miobell
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ble så såret. Patetisk kanskje, men dette er viktig for meg.

Han er inne i en innmari deppeperiode nå og kanskje dette er grunnen til at sier det? At det ikke er "han" men deperisjonen?

La det være til deppingen er over og snakk sammen igjen da :)

Skrevet

Gi ham nå i alle fall et år å komme seg skikkelig på bena igjen. Dere er faktisk en veldig fin familie og det ville være veldig trist å forkaste dette for en mann som har en tyngredepresjon over en periode. (en depresjon kan vare en stund).

Du sier du ønsker barn med den du elsker. Du elsker samboern din. Om han da ikke vil ha barn, er du altså villig til å få barn med noen andre? Jeg ser ikke helt logikken i at du ønsker barn med han men er villig til å gjøre det slutt for å få barn med en annen?

Det var lenge usikkert om jeg om mannen min skulle ha barn, fordi han ikke ønsket barn. Jeg innfannt meg med det, fordi jeg ønsket hans barn og ikke bare barn generellt. Nå etter snart ti år begynner han å få lyst på barn, så jeg er glad at jeg ventet. For meg var det aldri et alternativ å gjøre det slutt fordi jeg ønsket HANS barn ingen andres barn.

Dere er unge, sliter litt økonomisk og med jobb. En slik periode er ikke en bra tid og få barn på. Din samboer er praktisk og tenker kanskje litt vel mye ut i fra her og nå og ikke ut i fra en fremtid som blir mer stabil igjen. Dere bør likevel også tenke på den økonomiske situasjonen om dere fikk et barn til, hvordan skal dere klare en økonomisk knekk i fremtiden... med fire barn? Dette er noe dere bør ha brukt tid på å bli klar til øøkonomisk sett, dere bør ha en solid reservekonto til regnversdager når dere har fire barn. Heldigvis er du ung så dere har muliget til å jobbe opp dette, når mannen din en dag mest sannsynlig føler seg økonomisk og ellers klar til å få barn.

Og ikke minst, han ser på din sønn som sin. Han tenker at dere allerede har barn sammen. DET syntes jeg var en veldig søt tanke. I hans hode har dere allerede et barn sammen. Er du virkelig villig til å dumpe en mann som ser på deg og din sønn på denne måten? En mann som har tatt til seg din sønn som 100% sitt eget? Ikke mange stefedre klarer dette 100%, men din har gjort det og for meg viser det et stort hjerte.

Gjest CookieMonster
Skrevet

Dere har jo tre barn nå, og jeg skjønner godt at han synes det er nok. Hvordan kan du elske denne mannen når du er klar for å dumpe han kun for å få et barn med en annen ? Han har i tillegg en vanskelig periode nå, og da kan han jo si ting han ikke mener.

Skrevet

En slik tankeganger jeg LIVREDD for hos ei dame. Altså hvis jeg ikke ønsker et barn, men hun gjør det. Jeg puler konsekvent med kondom for å være på den trygge siden. Jeg vurderer å kjøre dobbel dong etter å ha lest dette innlegget her.

Damer, dere må forstå at menn ikke utelukkende ser positivt på det med å få barn.

Og TS, jeg støtter mannen til 100%.

Skrevet
Og TS, jeg støtter mannen til 100%.

Og TS, jeg støtter mannen din 100%.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hva skal du med ett barn til egentlig? Du har jo barn fra før? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...