Gå til innhold

Den seksuelle lavalder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med tanke på at den seksuelle lavalderen er der for å BESKYTTE unge mennesker mot eldre mennesker som prøver å utnytte dem, hva syntes dere lavalderen burde være?

Jeg snakker IKKE om at en 15 åring og en 17 åring som har sex, men enn 15 åring og en 40 åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke ha seksuell lavalder. Folk skal få pule de som de har lyst til å pule. Voldtekt er allerede straffbart. Men dersom en under 13 år ikke eksplisitt gir uttrykk i retten for at han eller hun ønsket å knulle 40 åringen, så syns jeg det er OK at det vanker straff.

Drittlei av dette moralske hysteriet, folk skulle skamme seg over å behandle unga sine som egne eiendeler. Snart er lavalderen faen meg 30.

Skrevet

Den er passelig som den er.

Gjest witness93(av.glemt passordet)
Skrevet

Haha, du robotkalle , jeg må le av den siste setningen din :rødme: ...vet ikke hvorfor men var noe med den som var hysteriskt morsomt :skratte:

Skrevet

18år.

Rett og slett fordi det er så utrolig lett for en voksen kjekk mann å manipulere en 16åring. De tenker ikke like langt, er ikke like gjennomtenkte og skjønner ikke alltid hva som er for sitt eget beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...