Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vet at denne tråden kommer til å bli slettet, men håper noen kan komme med svar før det eventuelt skulle skje. Til vanlig i ukedagene, har jeg den siste uken ikke spist noen ting nesten. PR dag er vel under 1000 kalorier, trene har jeg gjort hver dag i 30-60 min.(Ellipsemaskin) Men I dag har det blitt litt anderledes(var vel egentlig planlagt) Har sikkert spist 400 gram smågodt og 2 hjemmelagede muffins(Ingen ting annet, tenker på mat / drikke med kalorier) Har trent i 1 og en halv time. Men det jeg da lurer på, nå ser det ut som om jeg har lagt på meg! Er det mulig ? Eller vil magen bli som den var til Mandag igjenn? Vurderer å trene 1 time til etterpå, men vet ikke helt.
Gjest Huffsa Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Kroppen din går på sparebluss pga for lite matinntak, og derfor kommer du ikke til å gå ned i vekt. Kroppen vet ikke når neste måltid kommer, og sparer heller på fettet enn å forbrenne det.
Chanel.No5 Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Eneste tipset jeg vil komme med er at du søker hjelp for å vekk disse tvangstankene dine stakkars.. Gjør det for din egen helses del!
bergans Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Ja, du trenger hjelp, for det er ikke normalt slik som du tenker og de tvangstankene du har om kropp. Ei heller kostholdet eller treningsmengden. Og det tror jeg du vet. Og det slitet der er aldri verdt det. Aldri. Prøv disse kanalene: Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser (IKS): 22940010 www.iks.no www.nettros.no
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg vet at denne tråden kommer til å bli slettet, men håper noen kan komme med svar før det eventuelt skulle skje. Til vanlig i ukedagene, har jeg den siste uken ikke spist noen ting nesten. PR dag er vel under 1000 kalorier, trene har jeg gjort hver dag i 30-60 min.(Ellipsemaskin) Men I dag har det blitt litt anderledes(var vel egentlig planlagt) Har sikkert spist 400 gram smågodt og 2 hjemmelagede muffins(Ingen ting annet, tenker på mat / drikke med kalorier) Har trent i 1 og en halv time. Men det jeg da lurer på, nå ser det ut som om jeg har lagt på meg! Er det mulig ? Eller vil magen bli som den var til Mandag igjenn? Vurderer å trene 1 time til etterpå, men vet ikke helt. Forstår du at du kommer til å dø dersom du fortsetter slik? Herregud, kom deg til psykolog!!
Sekretæren Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen SportShorty, mod
Anbefalte innlegg