Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Venninna mi er i verdens dårligste humør om dagen for hun klarer ikke å la være å snoke på Facebooksida til han hun er gira på. Hun blir sjalu og dust av å se der inne. Hun har ikke orntlig profil der engang. Han får stadig flere Face-venner, mest jenter med bilde av ansikt og store pupper, eller bilde bakra så rompe og halve ansiktet vises sier hun. Han var nylig i hjemlandet sitt, der ser de fleste jenter oppspjåka ut, og "alle" er lettkledde på Face-bildene (ØstEuropa)... Etter han kom hjem har mengden venner steget kraftig. Tviler ikke på at han pulte rundt der, men det vil jeg ikke si til henne. Han oppfører seg ganske "forelsket" når de to er sammen eller snakker sammen i tlf, på mld eller msn. Jeg synes han bare virker som en ekkel kåtsekk. Han er nesten 10 år eldre enn noen av jentene også. Men poenget mitt: Jeg synes ikke det er liv laga hvis hun skal drive å snoke sånn på hva han driver med. Da eier hun jo ikke tillitt. Selv om ikke akkurat har skriftlig avtale, er det deal at de holder seg unna andre når de har det "forholdet" de har nå... Og så blir hun sur og irritert på han, men det får ikke han vite, for hun sier ikke til han at han snoker. Derfor går det ut over meg og andre venner... Han må jo få ha Facevenner så lenge det er helt platonisk. Selv om de fleste ser ut som hoes, men det er bare sånn de ser ut i det landet som regel, etter hva jeg har sett. Bortsett fra åssen jeg skal få henne til å forstå det ikke er rett å forsure stemninga når vi er sammen (vi har prøvd å støtte henne lenge nå, men nå er det bare sutring og atter sutring fra henne) så vil jeg gjerne få smarte argumenter med hvorfor hun bør la være å se på Face.
Gjest Erik Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Dropp kontakten så lenge hun er sånn. Det er ikke ditt problem...
Gjest Gjest_Mathilda_* Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har også mange gutter på Facebooklista mi. Mange er typisk "kjekke"... Men det er tilfeldig! Flere av de har dame også. Og jeg har type, så det er ikke noe annet enn bekjentskap/vennskap... Man har ikke kontakt med alle man er venn med på Facebook. I fjor sommer var jeg på ferie, og ble spurt av "alle" jeg møtte om jeg var på Facebook. Ble kjempemange nye venner der inne da, men har lite/ingen kontakt med de fleste nå. Mange synes det er kult å ha 600 delvis ukjente der, istedet for bare de 2-50 ordentlige vennene/bekjente de har. Skandinaviske jenter pynter og sminker seg generelt mye mindre enn jenter fra land lenger sør/øst. Dette betyr ikke at de som er "oppspjåket" er horer. Er vel som regel heller omvent, etter hva jeg har hørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå