Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg litt overgitt,acer mini pc`n min har fått svart skjerm igjen! Ble anbefalt at denne var en god og praktisk skole pc.

Dette er tredje gangen dette skjer, skal levere den inn på Elkjøp på mandag. Kjøpte den i midten av september, for bruk på skole ved skriving og sånt. Siden da har den blacket ut med jevne mellomrom, og har blitt sendt på rep der de har nullstillt pc`n ved første innlevering, og byttet ut hjernen på pc`n ved andre levering.

Har nesten strøket på prøver pga pc`n henger seg opp i de verst tenkelige situasjoner, ved tentamener og terminoppgaver.

Nå begynner jeg å angre på at jeg har kjøpt en mini pc` med en samlet verdi av 4.500 kr inkl 2 års forsikring!

Tror dere at jeg kan få pengene tilbake ved 3 gangs feil, eller i det minste få kjøpt en vanlig bærbar av samme sum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er samme feil to ganger på rad kan du kreve pengene tilbake. Dersom det ikke er samme feil kan du kreve penger tilbake/heving av kjøp ved fjerde innlevering.

Skrevet

Ok, takk for svar :) dette var jeg spent på, for jeg kan ikke bruke denne ustabile pc`n nå når det begynner å nærme seg eksamen.

Så får jeg se på mandag hvordan det går, redd for at de slår seg på bakbena der. Men får håpe på det beste ;)

Skrevet

Det bare å hente opp forbrukerloven hos Lovdata og slå i bordet med. Det jeg nevnte ovenfor står der, en eller annen plass...

Skrevet

Vil bare si at jeg fikk ny pc hos elkjøp i går. Valgte å legge mellom litt penger for å få en god og solid bærbar pc :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...