Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva vil kvinner egentlig ha? Hvilke egenskaper ser dere etter hos en mann? Jeg syntes kvinner alltid snakker om hvordan den perfekte mannen er snill, morsom, hyggelig og en typisk "nice guy" men uansett hva som skjer så faller dere KUN for "bad boys" Så nå må dere være ærlige med dere selv å si hva dere egentlig vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lulua Skrevet 6. februar 2010 #2 Del Skrevet 6. februar 2010 en som bryr seg! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Del Skrevet 6. februar 2010 en som bryr seg! : signerer;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. februar 2010 #4 Del Skrevet 6. februar 2010 en som bryr seg! : Og som man kan stole på. Og som er trofast selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 En snill og artig mann med bra moral og 0 kjønssykdommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Del Skrevet 6. februar 2010 Vil ha en med sexappeal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulrot Skrevet 6. februar 2010 #7 Del Skrevet 6. februar 2010 Har aldri falt for badboys! Hver gang jeg har møtt en mann så har jeg først og fremst tenkt hvordan blir denne karen som en fremtidig partner (ektemann og far). Jeg faller for menn som vet hva de vil ha, menn som er stabile og høflige. Er litt gammeldags og mener fortsatt at menn skal være litt gentleman og gjerne holde opp døra for meg. Han skal bry seg om meg og like å prate! være en god lytter, selv når det er fotball på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeidiJ93 Skrevet 6. februar 2010 #8 Del Skrevet 6. februar 2010 Trofast, omsorgsfull, glimt i øyet og spennende.. Og ikke minst humor. HAr aldri falt for noen som ikke har vært dette. Skal ikke si at jeg ikke tenker på utseendet i det hele tatt. Men det betyr utrolig lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeidiJ93 Skrevet 6. februar 2010 #9 Del Skrevet 6. februar 2010 Trofast, omsorgsfull, glimt i øyet og spennende.. Og ikke minst humor. HAr aldri falt for noen som ikke har vært dette. Skal ikke si at jeg ikke tenker på utseendet i det hele tatt. Men det betyr utrolig lite! Må også adde at han ikke må hate fotball. Når jeg selv er en stor fotball fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 7. februar 2010 #10 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Det er jo veldig vanskelig å si da uten at man har møtt han. Altså en har jo et par basiskrav som at han skal være en ålreit kar, men kan jo i tillegg ha andre egenskaper som man ser for seg at han skal ha. Samtidig når man da finner en man liker forvinner ofte disse småkravene fordi denne personen er helt ulik det man kanskje opprinnelig så for seg. Samtidig må jeg si jeg har et litt diffust forhold til utrykket "badboy" fordi det legges så mange forskjellige egenskaper til det. Ingen av oss er jo perfekte og har vel alle noen slike egenskaper i seg. Han må jo bry seg om meg. Utroskap er selfølgelig utelukket. Vanlig sunn fornuft er jeg fan av. Øyne som det lyser godhet av er å så sexy. Arroganse etc.er regelrett turn off uansett hvor kjekk mannen måtte være, da er han faktisk ikke kjekk lenger. Men han må kunne tørre å si meg imot, jeg trenger litt motstand. Osv osv.... Endret 7. februar 2010 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 7. februar 2010 #11 Del Skrevet 7. februar 2010 Han må være arbeidssom (latkap er verdens største turn-off), smart og snill. Det var vel de eneste ufravikelige kravene fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 22 Skrevet 7. februar 2010 #12 Del Skrevet 7. februar 2010 Ærlig! Heller for mye enn for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dulle Skrevet 7. februar 2010 #13 Del Skrevet 7. februar 2010 Intelligent, trofast, omtenksom, god i senga, kosete, søt, høy og mørk (brunt hår og brune øyne) ærlig, ekte. Snill og god på bunn, men ikke tøffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. februar 2010 #14 Del Skrevet 7. februar 2010 Det jeg falt for ved kjæresten min? At han er snill, morsom, lojal, kosete, søt, koselig, omtenksom, omsorgsfull, intelligent, trosfast og engasjert i politiske spørsmål. I tillegg er det viktig at vi deler mange av de samme verdiene og har ganske likt syn på livet. Kunne ikke tenkt meg en bad boy overhodet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 7. februar 2010 #15 Del Skrevet 7. februar 2010 Intelligens. Og nokre felles interesser hadde vore fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pike_25 Skrevet 7. februar 2010 #16 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva vil kvinner egentlig ha? Hvilke egenskaper ser dere etter hos en mann? Jeg syntes kvinner alltid snakker om hvordan den perfekte mannen er snill, morsom, hyggelig og en typisk "nice guy" men uansett hva som skjer så faller dere KUN for "bad boys" Så nå må dere være ærlige med dere selv å si hva dere egentlig vil ha... Første steg på din vei til å forstå kvinner må være å legge fra seg den der håpløse generaliseringen. Kvinner er individer, med ulike preferanser, verdier, personlighet og interesser. Vi er ikke så ulike menn, faktisk! Vi tilhører begge samme art, vet du... Dersom ditt syn på kvinner er at vi "KUN faller for bad boys" vil jeg tippe at du enten er veldig ung, og fremdeles befinner seg på det stadiet i livet hvor horomoner og følelser er i full sving - og ja, på DET stadiet er det mange (men langt fra alle) jenter som faller for såkalte bad boys. Eventuelt befinner du deg i et utpreget "partymiljø", med mennesker som i teorien egentlig skulle vært voksne, men som ikke er det helt allikevel. Et fåtall kvinner, som regel typiske partyjenter, vokser aldri av seg sin fascinasjon for bad boys - dessverre (disse mennene er jo sjelden gode partnere). Når det er sagt: De aller, aller fleste VOKSNE kvinner vil ha nøyaktig det samme som voksne menn: Kjærlighet! Enkelt og greit. (Men allikevel så vanskelig...) Selv har jeg aldri hatt noen detaljert sjekkliste som jeg krysser av på og analyserer kritisk. Jeg tror den beste veien å gå er å følge magefølelsen - den vet å si ifra dersom noe ikke stemmer helt. Det må riktignok være en form for fysisk attraksjon der, men noen "høy og mørk"-krav har jeg heldigvis ikke. Jeg tror at ved å fokusere overdrevet på det fysiske, frarøver man seg selv muligheten til å oppdage mange fantastiske mennesker. Overflatiskhet går til syvende og sist ut over en selv. Visse menneskelige egenskaper er man helt nødt til å inneha for å kunne knytte bånd med andre mennesker, og jeg mener disse blant annet er: Empati, følsomhet, vilje og evne til å kommunisere godt, lojalitet, ærlighet, mot til å tørre å elske, mm. Har man ikke egenskaper som dette vil man få problemer med å knytte dypere bånd til andre enn seg selv. Så hva vil "vi kvinner" ha? Vil du ha et detaljert svar må du nok spørre hver enkelt individ. Vil du ha et stort og generelt begrep derimot, kan du selv kjenne etter hva du som menneske vil ha. Som regel er kjærlighet det som alle innerst inne ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 7. februar 2010 #17 Del Skrevet 7. februar 2010 Man kommer langt med humor, erting, intelligens og stil. Å være snill, omtenksom, "god og grei" fungerer bare ikke. Først må du være spennende for å "fange" henne. Når du har henne så kan du vise dine fløtesider litt etter litt. Dropper du det første havner du i 80-90% av tilfellene som en god venn. Kan hende det fungerer når man er 30-35+, det vet jeg ingenting om! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. februar 2010 #18 Del Skrevet 7. februar 2010 jeg har aldri falt for en bad boy! Men jeg tror at grunnen til at det "virker" som at mange jenter faller for dem, er det faktum at såkalte bad boys ofte er veldig frampå. Jenter liker å bli likt og da er det mange som kanskje "utnytter" dette på en måte og dermed er med på leken og blir litt besatt av å klare å kapre han når han på et tidspunkt ikke gidder mer:P Det er ikke det samme som at de har falt for dem og egentlig liker dem sånn egentlig Det er iallefall min teori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Libuse Skrevet 7. februar 2010 #19 Del Skrevet 7. februar 2010 Min drømmemann er snill, morsom, omtenksom, spennende og spesiell. Også må han gjerne ha langt hår og tatoverninger. Og ville reise jorda rundt sammen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 7. februar 2010 #20 Del Skrevet 7. februar 2010 Det jeg vil ha, er det jeg har fått i kjæresten min En omtenksom, generøs, snill, ærlig, tålmodig gutt med en bra humor, pent ansikt, bra kropp, og som behandler meg som en prinsesse og stiller alltid opp for meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå