Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Vel det skal gå dersom du har internett explorer.

Dette stemmer ikke. Internet explorer er ikke like enkelt som firefox.

"Sletting av historikkelementer i Internet Explorer

Internet Explorer er litt mer tricky, siden webadressene ligger lagret i registeret i Windows. For å fjerne elementer derfra kan du gjøre følgende (det anbefales at du tar en backup av registeret først, enten via system restore-funksjonen eller ved å eksportere fra regedit):

1. Start->kjør->regedit (enter)

2. Let frem HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

3. Der ligger adressene under URL1, URL2 osv. Slett de du ikke vil ha lenger, men pass på at du fikser rekkefølgen slik at det ikke blir huller (har du sju adresser og sletter URL3, må du endre navnene slik at de siste seks går fra URL1 til URL6).

Du kan også bruke et gratisprogram til dette, som IE HistoryViewer eller EditURLs. Vi har dog ikke testet disse programmene selv."

Jeg blir ikke klokere av dette, finner nemlig ikke noe som kalles HKEY_CURRENT osv på min data... Noen som kan forklare bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/470438-slette-all-logg/#findComment-7798388
Del på andre sider

Dette stemmer ikke. Internet explorer er ikke like enkelt som firefox.

"Sletting av historikkelementer i Internet Explorer

Internet Explorer er litt mer tricky, siden webadressene ligger lagret i registeret i Windows. For å fjerne elementer derfra kan du gjøre følgende (det anbefales at du tar en backup av registeret først, enten via system restore-funksjonen eller ved å eksportere fra regedit):

1. Start->kjør->regedit (enter)

2. Let frem HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

3. Der ligger adressene under URL1, URL2 osv. Slett de du ikke vil ha lenger, men pass på at du fikser rekkefølgen slik at det ikke blir huller (har du sju adresser og sletter URL3, må du endre navnene slik at de siste seks går fra URL1 til URL6).

Du kan også bruke et gratisprogram til dette, som IE HistoryViewer eller EditURLs. Vi har dog ikke testet disse programmene selv."

Jeg blir ikke klokere av dette, finner nemlig ikke noe som kalles HKEY_CURRENT osv på min data... Noen som kan forklare bedre?

Vel, det jeg forklarte er nøyaktig hva jeg gjør for å slette loggen i IE, og det funker utmerket. Så hvordan kan det være feil, og hva har firefox med saken å gjøre? :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/470438-slette-all-logg/#findComment-7798555
Del på andre sider

Annonse
Vel, det jeg forklarte er nøyaktig hva jeg gjør for å slette loggen i IE, og det funker utmerket. Så hvordan kan det være feil, og hva har firefox med saken å gjøre? :)

Noen skrev om Firefox her og at det var så lettvint. Men IE er ikke det, for alle. Kanskje du har annen versjon.

Nå kommer ikke Facebook-sida frem når jeg skriver www.f, men den gjør det når jeg skriver www.fa... Sletter det som står nedover på lista i adressefeltet. Neste gang jeg trykker er adressene der søren meg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/470438-slette-all-logg/#findComment-7798566
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...